تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر، با هر چهار حریف خوزستانی خود پی در پی بازی خواهد کرد و پس از آن، شش بازی پیاپی در تهران انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۱۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵ 03 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، آئین قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) که با نواقصی چون عدم استفاده از نشان جدید و ثبتی باشگاه همراه بود، انجام شد و معلوم شدن برنامه مسابقات به نکات خاصی بر می‌خوریم. البته بررسی و تحلیل برنامه بازی‌ها پس از اعلام تاریخ این دیدارها و برنامه‌های تیم ملی، به شکل دقیق‌تر امکانپذیر خواهد بود ولی با توجه به ترتیب مسابقات هم نکاتی قابل ذکر است.

از جمله این نکات باید به مصاف پرسپولیس با چهار نماینده فوتبال خوزستان در چهار هفته پیاپی از هفته دوم تا پنجم اشاره کرد که به ترتیب برابر فولاد خوزستان در تهران، استقلال خوزستان در اهواز، نفت مسجد سلیمان در تهران و صنعت نفت در آبادان اشاره کرد.

پرسپولیس پس از آن، در شش بازی پیاپی از هفته ششم تا یازدهم در تهران برابر نساجی، سپید رود رشت، استقلال، پیکان، سایپا و ذوب آهن به میدان خواهد رفت. بازی با دو تیم تبریزی نیز در دو هفته متوالی (13 و 14) انجام خواهد شد.

با توجه به برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ماه شهریور، پیش بینی می‌شود، دیدار دربی در پاییز و احتمالا مهر ماه برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار