شیرازیان :
جشنواره هنرهای تجسمی بچه های مسجد با عنوان «ترنج» ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۶۱۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 02 June 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه جشنواره هنرهای تجسمی بچه های مسجد با عنوان ترنج در سه رشته خوشنویسی، گرافیک و نقاشی برگزار می شود، گفت: این جشنواره از جشنواره های فردی و هنری جذاب در میان اعضای کانون های مساجد با رویکرد جدید در فعالیت های هنری کانون های مساجد است.

وی افزود: هنرمندان حاضر در مرحله پایانی که متشکل از نفرات برتر هر رشته است، با انتخاب یک موضوع توسط هیئت داوران، آثاری را در زمان برگزاری جشنواره خلق می کنند که از میان این آثار، نفرات برتر انتخاب و در مراسم اختتامیه معرفی می شوند.

شیرازیان، اظهارداشت: از آثار ارسالی و خلق شده، نمایشگاهی در محل برگزاری جشنواره در سطوح ملی و بین المللی برپا می شود و از آثار منتخب با اهدا جوایز مادی و معنوی همچون کمک هزینه زیارت عتبات عالیات و مشهد مقدس تقدیر خواهد شد.

وی در خصوص شرایط و ضوابط عمومی شرکت در جشنواره بیان کرد: موضوعات این جشنواره صرفاً از آیات قرآن و حکمت های نهج البلاغه با رویکرد سبک زندگی اسلامی (همزیستی مومنانه) است که آیات و حکمت های پیشنهادی در پورتال بچه های مسجد بارگزاری شده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، اظهارداشت: تمامی شرکت کنندگان باید اثر خود را تولید و سپس فایل اثر خود را تا سوم تیرماه سال جاری و از طریق پورتال بچه های مسجدبه نشانی bachehayemasjed.ir برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه همه شرکت کنندگان باید عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد باشند و با توجه به رده سنی خود در جشنواره شرکت کنند، افزود: رده سنی ٧ تا ٨ سال فقط در رشته نقاشی، ٩ تا ١٥سال و ١٦ تا ٢٩سال در تمامی رشته ها می توانند شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار