دبیر شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در چهل و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شیروان گفت: تولیدکنندگان در فرهنگ می بایست به عنوان پیشتازان استقلال عزت کشور مطرح شوند.
کد خبر: ۶۱۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ 02 June 2018

به گزارش تابناگ خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، در چهل و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان اظهار داشت: با توجه به پیشبرد اهداف اقتصادی کشور نیازمند ،تحقق شعار سال " حمایت از کالای ایرانی" هستیم.

فرخنده افزود: با معرفی کالای ایرانی علاوه بر تاثیر اقتصادی ،شاهد تاثیرات فرهنگی آن هم خواهیم بود، چرا که یکی از راههای انتقال فرهنگ با انتقال کالا صورت می پذیرد.

فرخنده با اشاره به مزیت نسبی شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: می توان با گسترش عرضه گاه های هنری و مشارکت دستگاه ها جهت حمایت از هنرمندان قدم های مثبتی برداشت.

وی همچنین با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی بیان داشت: ما نیازمند فرهنگ سازی حمایت از کالای ملی در مدارس و محیط های آموزشی هستیم.

شناسایی تولید کنندگان برتر شهرستان و تجلیل از آنان، دراختیار قرار دادن ظرفیت های تبلیغی شهر را معرفی کالاهای ایرانی و توانمندسازی تولید کنندگان برای بروز نمودن فرایند تولید از طریق آموزش از جمله تصمیمات این جلسه بود.

گفتنی است؛ چهل و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان با حضور دبیرشورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در محل دفتر امام جمعه شهرستان شیروان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار