شهردار اصفهان گفت: هفته گذشته در دیدار با معاون میراث فرهنگی کشور مذاکراتی در ارتباط با ثبت محور تاریخی و طبیعی اصفهان در یونسکو مطرح و قرار شد این موضوع با جدیت دنبال شود.
کد خبر: ۶۱۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ 02 June 2018

به گزارش تابناک : قدرت الله نوروزی صبح امروز (شنبه) در برنامه رادیویی "سلام اصفهان" اظهار کرد: در دیدار با معاون میراث فرهنگی کشور بر توسعه گردشگری شهر، صیانت بیشتر از اصفهان و همچنین ثبت محور تاریخی و طبیعی اصفهان در یونسکو تاکید و قرار شد این موضوع با جدیت دنبال شود، البته قبل از این نیز پیرامون ثبت محور تاریخی با معاون رییس جمهور صحبت و قرار شد موضوع را با جدیت دنبال کنند.

وی ادامه داد: هفته گذشته با یک گروه قوی سرمایه گذار داخلی در اصفهان که از اعتبار خوبی برخوردار هستند، برای همکاری‌های اقتصادی مذاکراتی انجام شد و بازدید آنها از برخی پروژه‌های مهم شهری رقم خورد.

شهردار اصفهان به انجام بازدیدهایی از نقاط مختلف شهر اشاره و تصریح کرد: هفته گذشته از شهرداری منطقه ۱۰ بازدید و مشکلات، همچنین پروژه‌های نیمه کاره و در دست اقدام این منطقه بررسی شد که امیدواریم در سال جاری این پروژه‌ها به نتایج خوبی برسد.

نوروزی با بیان اینکه از هفته جاری به شیوه‌های جدید با مردم ارتباط خواهیم داشت، افزود: در هفته گذشته بازدیدی از منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان نیز انجام و در نماز جمعه رهنان حضور پیدا کردیم، با مردم گفتگو داشتیم، همچنین با مسئولان و امام جمعه رهنان دیدار و مشکلات بررسی شد.

وی با بیان اینکه شامگاه پجشنبه هفته گذشته در جمع پر شور مردم محله دهنو حضور یافته و با آنها گفت و گو داشتیم، اظهار امیدواری کرد: نتیجه این دیدارها از محرومیت منطقه بکاهد.

شهردار اصفهان به بازدید از بخش‌های مختلف زندان مرکزی اصفهان اشاره کرد و گفت: به دنبال بازدید از کارگاه‌هایی که زندانیان در آنها فعال هستند، لایحه دو فوریتی تقدیم شورای اسلامی شهر کردیم که شورای شهر نیز روز یکشنبه بررسی و به اتفاق آراء تصویب و قرار شد ۳۰۰ میلیون تومان در این ایام برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کنیم، همچنین در برنامه تلویزیونی «یک شهر ضیافت»  این عدد به ۳۲۴ میلیون تومان رسید.

نوروزی ادامه داد: هفته گذشته در شورای معاونان پروژه های نیمه کاره شهر و مشکلاتی از سالهای پیش باقی مانده بود، مورد بررسی قرار گرفت، همچنین میدان امام علی(ع) را بازدید کردیم و تصمیماتی گرفته شد که امیدواریم در سال جاری میدان امام علی(ع) از این وضعیت خارج و تحول عظیمی در این میدان بزرگ شهری ایجاد شود.

وی در ادامه سخنان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد به مردم اصفهان ابراز امیدواری کرد: همه مردم از شب‌های قدر که از هزار ماه برتر است، به خوبی استفاده کنند.

شهردار اصفهان اضافه کرد: در ایام ماه مبارک رمضان ۴۷ عنوان برنامه اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی در قالب ۲۰۰ اجرا در باغ های نور، غدیر و سایر نقاط مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برگزار شده است.

 

 

منبع : ایمنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار