نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اقدام لازم در زمینه برخورد با مفسدان اقتصادی صورت نگیرد، نام آن‌ها را افشا خواهم کرد.
کد خبر: ۶۱۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 02 June 2018
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اقدام لازم در زمینه برخورد با مفسدان اقتصادی صورت نگیرد، نام آن‌ها را افشا خواهم کرد.

به گزارش مهر، امیر خجسته در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان برخورد با مفسدان اقتصادی را مطالبه به حق مردم برشمرد.

خجسته با بیان اینکه مسئولان کشور این موضوع را پیگیری می‌کنند، گفت: اگر اقدام لازم در زمینه برخورد با مفسدان اقتصادی انجام نشود، نام آن‌ها را افشا خواهم کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخورد با مفسدان اقتصادی هزینه دارد، ادامه داد: برخی با فضاسازی، تهمت و تهدید جان و آبرو مانع انجام این کار هستند، اما باید در راستای حق کار کرد.

وی بابیان اینکه باید حق جامعه اسلامی از مفسدان اقتصادی گرفته شود، گفت: قوه قضاییه باید با قاطعیت با مفسدان اقتصادی، واردکنندگان کالای قاچاق، ویژه‌خواران و رانت‌خواران برخورد کند.

خجسته همچنین عقب‌ماندگی برخی استان‌ها را ناشی از اختلافات مسئولان دانست و افزود: مسئولان استان همدان وحدت دارند و به کسی اجازه حاشیه سازی نداده ایم.

وی از وحدت مجمع نمایندگان استان همدان سخن گفت و با بیان اینکه نمایندگان مردم استان همدان در مجلس برای پیشرفت حوزه‌های انتخابیه تلاش می‌کنند، گفت: زیرساخت‌های استان همدان در حال مهیا شدن است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به راه اندازی قطار همدان با یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار و در پی برگزاری ۱۵۲ جلسه در وزارتخانه‌ها سخن گفت و افزود: راه‌آهن همدان - مشهد، همدان - سنندج و همدان - ملایر به زودی فعال می‌شود.

خجسته ایجاد فرودگاه، توسعه آزادراه و مهیا کردن زیرساخت‌های توسعه استان همدان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه همدان روی ریل توسعه قرار گرفته است، گفت: ۱۵ هتل در استان همدان در دست ساخت و تکمیل است.

وی از اجرای ۳۰۰ پروژه بهداشتی در استان همدان خبر داد و گفت: بیمارستان اکباتان همدان تا پایان سال جاری و بیمارستان فوق تخصصی فرشچیان نیز تا پایان سال آینده تجهیز و به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار