سرمربی تیم فوتسال بانوان قم گفت: اگر این تیم در فصل آینده لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور پشتوانه مالی نداشته باشد از این مسابقات انصراف می‌دهد.
کد خبر: ۶۱۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 01 June 2018

به گزارش تابناک قم،الهام باباطاهری اظهار داشت: تیم فوتسال بانوان جواهری ایوبی فخیم قم امسال در مسابقات فوتسال دسته اول کشور حاضر بود و حتی توانست به مرحله نهایی و جدول صعود به لیگ برتر راه یابد اما کمبود بازیکن سبب شد نتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

وی افزود: در مقطعی از مسابقات دور دوم، حتی در رده دوم جدول قرار گرفته بودیم اما به تدریج جایگاه خود را از دست دادیم و تیم از بازی خارج از خانه برابر پارس آرای شیراز به تدریج بازیکنان کلیدی خود را از دست داد و در بازی‌های آخر بالاجبار از بازیکنان نیمکت استفاده می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتسال جواهری ایوبی فخیم قم گفت: حامی مالی تیم فوتسال بانوان قم به تعهدات خود عمل کرد و مسائلی را که قول داده بود انجام داد و بیش از آن، نمی‌توانستیم از اسپانسرمان انتظار داشته باشیم اما در هر صورت فوتسال و حضور در یک لیگ پر سفر به منابع مالی مورد نیاز برای موفقیت و صعود نیاز دارد.

باباطاهری بیان داشت: در بازی با پارس آرای شیراز مریم محمد زاده غیبت داشت و از آن به بعد علاوه بر این بازیکن از وجود ۲ مهره کلیدی شامل زیبا افروغ و مریم دست پاک بی بهره بودیم و شانسی برای صعود نداشتیم با این حال همه بازیکنان ما به اندازه توان خود زحمت کشیدند.

وی عنوان کرد: اگر قرار باشد سال آینده بدون پشتوانه مالی کافی باشیم به هیچ وجه در لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور حضور پیدا نمی‌کنیم و از این مسابقات انصراف می‌دهیم. امسال، سختی زیادی کشیدیم و اگر بخواهیم تیمی در قواره صعود به لیگ برتر ببندیم باید سرمایه گذاری کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار