مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: هشتمین جشنواره ملی و بین‌المللی رضوی دهه کرامت همزمان در سراسر کشور در استان قم برگزار می‌شود کتاب‌های این جشنواره در غرفه کتابخانه‌های عمومی استان واقع در نمایشگاه قرآن و عترت برای بازدید عموم قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۱۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۲ 01 June 2018

به گزارش تابناک قم،حجت‌الاسلام امیرعطاالله جباری اظهار داشت: اداره کل کتابخانه عمومی استان در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت حضور دارد و آثار آن در اختیار عموم قرار گرفته است.

وی بیان کرد: غرفه اداره کل کتابخانه عمومی در این نمایشگاه شامل نمایش تولید کتاب‌های بریل، نشست نقد و معرفی کتاب، شعرخوانی و جمع‌خوانی و نشست با برخی از نویسندگان استانی از دستاوردها و ظرفیت‌های کتابخانه‌های عمومی در حوزه‌های گوناگون است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم افزود: ایجاد ایستگاه نقاشی با بهره‌مندی از کتاب‌های کودک هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بسیار برای جذب خانواده‌ها و آشنایی کودکان و نوجوانان با کتابخانه‌های عمومی بسیار تأثیرگذار است.

جباری تصریح کرد: در غرفه کتابخانه‌های عمومی استان قم کتاب‌های هشتمین جشنواره کتابخوانی ملی و بین‌المللی رضوی برای علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

وی گفت: کتاب‌های هشتمین جشنواره کتابخوانی ملی و بین‌المللی رضوی کاملاً کاربردی و خوش خوان بوده و این جشنواره خانواده محور است و کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می‌توانند در آن شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خاطرنشان کرد: آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه و تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع)، سید مهدی صادقی استاندار قم، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل ارشاد استان ضمن حضور در غرفه اداره کل کتابخانه‌ها، با کتابداران گفت‌وگو کردند.

به گزارش تسنیم ششمین نمایشگاه قرآن و عترت تا دوازدهم خردادماه هفدهم ماه مبارک رمضان از ساعت 21:30 تا 2 بامداد در مجتمع ناشران واقع در خیابان معلم برپا است و غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در طبقه دوم واقع شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار