در نامه معاونت مطبوعاتی به ارشاد استان مطرح شد
معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به نامه مدیرکل ارشاد استان، دلیل پرداخت نشدن یارانه مطبوعات استانی را به طور عجیبی توجیه کرد!
کد خبر: ۶۱۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 31 May 2018

به گزارش تابناک اردبیل، در پی انتشار جدول واریز یارانه و حذف حدود یک سوم نشریات استان اردبیل از فهرست مشمولین دریافت یارانه کاغذ(شش ماهه دوم 96)، چهارم اردیبهشت ماه سالجاری بود که آقای اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در نامه ای به مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار بررسی و تجدیدنظر در خصوص پرداخت نشدن یارانه تعداد زیادی از مطبوعات محلی،استانی و منطقه ای شد.

 

این در حالی است که معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ششم خردادماه جاری در مکاتبه ای به جای توضیح درباره دلیل حذف یارانه کاغذ یک سوم مطبوعات استان اردبیل و پذیرش مسئولیت خود، فرافکنی کرده و دلایل حذف یارانه مطبوعات را متوجه خود مدیران مسئول مطبوعات دانسته است!

 

پاسخ های غیرمسئولانه این معاونت که در نامه آقای اسحاقی به مدیران مسئول مطبوعات استان منعکس شده است به قدری توجیه کننده و غیرقابل قبول است که در آن تلاش شده به جای ارائه دلایل منطقی حذف یارانه کاغذ، برخی دستورالعمل ها و شیوه بارگذاری اطلاعات در سایت "سمان"(سامانه جامع رسانه های کشور) را به مدیران مسئول بازآموزی کند! 

تعدادی از مدیران مسئول نشریات استانی در تماس با تابناک اردبیل از مسئولیت‌پذیری مدیرکل، معاون مطبوعاتی و سایر مسئولان ذیربط در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیگیری حقوق تضییع شده مطبوعات استان تشکر کردند و توضیحات معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد را غیرقابل قبول خواندند.

انتهای پیام 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار