این روزها بحث تیم آینده محسن مسلمان هافبک مغضوب برانکو یکی از موضوعات اصلی نقل‌و انتقالات لیگ هجدهم است.
کد خبر: ۶۱۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 31 May 2018

به گزارش تابناک : این روزها بحث تیم آینده محسن مسلمان هافبک مغضوب برانکو یکی از موضوعات اصلی نقل‌و انتقالات لیگ هجدهم است.

 

مسلمان به خاطر اختلاف‌نظر با برانکو به احتمال زیاد از پرسپولیس جدا می‌شود و از لیگ قطر و اصفهان به عنوان مقصد احتمالی شماره 77 پرسپولیس یاد می‌شود. البته تصور می‌شد بازگشت دوباره مسلمان به اصفهان الزاما به معنای عقد قرارداد او با سپاهان است اما گویا ذوب‌آهن باشگاه سابق این بازیکن ابراز تمایل کرده دوباره او را به خدمت بگیرد.

 

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن هم روی این موضوع‌ تایید کرده‌ و در مورد احتمال جذب محسن مسلمان گفته است: «ما بازیکنی را می‌خواهیم که با تمام وجودش به باشگاه ذوب‌آهن عشق بورزد. محسن مسلمان محصول آکادمی باشگاه ذوب‌آهن بوده و اگر به ذوب‌آهن بیاید قدمش روی چشم. من 3،2 مرتبه با محسن مسلمان صحبت کردم، اما تصمیم‌گیری را به خودش واگذار کردم. بودجه باشگاه ذوب‌آهن برای جذب بازیکن یک بودجه منطقی است و به محسن هم حق انتخاب می‌دهم و این‌که او حق دارد که به فکر مسائل مالی‌اش باشد.»

 

این اظهارات نشان‌دهنده علاقه ذوب‌آهن و امید نمازی به جذب مسلمان است اما آذری با صراحت از بودجه منطقی باشگاهش گفته و تاکید کرده مسلمان حق دارد به فکر مسائل مالی‌اش باشد. این بدان‌معناست که درخواست مالی مسلمان از ذوب‌آهن زیاد است و این باشگاه توان پرداخت آن را ندارد. در مقابل سپاهان دیگر مشتری مسلمان با استخدام امیر قلعه‌نویی حسابی سر کیسه را شل کرده و ستاره جذب می‌کند و با توجه به شرایط خوب مالی زردپوشان احتمال این‌که خواسته مالی مسلمان را سپاهانی‌ها برآورده کنند، زیاد است.

 

با این‌حال یک مشکل وجود دارد. مسلمان نمی‌خواهد خود را مقابل هواداران پرسپولیس قرار دهد، به خصوص این‌که آن‌ها در طول فصل حسابی شماره 77 را تشویق کرده و خواستار بازی دادن به او از سوی برانکو شدند.

 

حضور مسلمان در سپاهان که رقیب جدی و سرسخت سال‌های اخیر پرسپولیس است، می‌تواند به محبوبیت این بازیکن نزد سرخ‌ها خدشه وارد کند، چیزی که اصلا مطلوب شماره 77 نیست. به نوشته خراسان، بنابراین احتمال این‌که مسلمان راه سوم یعنی حضور در لیگ قطر و لژیونر شدن را انتخاب کند، زیاد است به خصوص این‌که قبلا هم تاکید کرده بود گزینه اولش در صورت جدایی لژیونر شدن است.

 

 

منبع : جام نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار