مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به شایعه جدایی کاپیتان کهنه‌کار این تیم واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۱۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ 30 May 2018

به گزارش تابناک : باشگاه ذوب‌آهن که پس از جدایی امیر قلعه‌نویی، امید نمازی را به عنوان نفر نخست نیمکت هدایت سبزپوشان در فصل آینده معرفی کرد، این روزها در بازار نقل و انتقالات کم سر و صداتر از سپاهان است.

در حالی که سپاهانی‌ها تا کنون 4 بازیکن سهمیه لیگ برتری خود را جذب کرده‌اند، ذوب‌آهن تنها به تمدید قرارداد قاسم حدادی‌فر و میلاد فخرالدینی بسنده کرده است. گرچه شاید ذوبی‌ها برای فعال‌تر شدن در نقل و انتقالات منتظر حضور نمازی در اصفهان و ارائه لیست بازیکنان موردنظر وی هستند، اما به نظر نمی‌رسد باشگاه ذوب‌آهن در این فصل، نقل و انتقالات پرهیاهویی را تجربه کند.

در همین حال سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگویی اعلام کرده که این باشگاه عجله‌ای برای نقل و انتقالات ندارد و هواداران ذوب‌آهن نگران نباشند زیرا باشگاه ذوب‌آهن در یک حرکت منطقی بازیکنان مورد نظرش را جذب خواهد کرد.

وی با اشاره به حفظ اسکلت اصلی تیم فوتبال ذوب‌آهن، از رشید مظاهری، مرتضی تبریزی، محمدرضا حسینی، هادی محمدی، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی‌فر، محمد نژاد‌مهدی، مهران درخشان‌مهر و محمد ستاری به عنوان بازیکنانی نام برده که برای فصل آینده حفظ می‌شوند و از جذب چند بازیکن خارجی خوب اما ارزان قیمت هم سخن گفته است.

آذری همچنین در واکنش به  شایعه جدایی مهدی رجب‌زاده از ذوب‌آهن تأکید کرده که کاپیتان کهنه‌کار سبزپوشان فصل آینده هم در این تیم می‌ماند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار