با برگزاری ۴ مسابقه؛
دور دوم مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام رمضان قم با برگزاری ۴ مسابقه پایان یافت و این رقابت‌ها از امشب وارد دور سوم و پایانی مرحله گروهی می‌شود.
کد خبر: ۶۱۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 29 May 2018

به گزارش تابناک قم، شب هشتم مسابقات فوتسال جام رمضان قم بامداد سه‌شنبه سپری شد و پس از انجام ۴ مسابقه از گروه‌های هفتم و هشتم، پرونده دور دوم مرحله گروهی بسته شد و در شرایطی که صعود برخی تیم‌ها به دور حذفی مشخص شده این مسابقات از امشب دور سوم و پایانی مرحله گروهی خود را پی می‌گیرد.

در بازی‌های برگزار شده، بامداد امروز در سالن شهید حیدریان قم از گروه هفتم تیم امیران اسپورت با حساب ۸ بر صفر تیم نوجوانان الوند را شکست داد و تیم فروشگاه دنیای ورزش نیز با همین نتیجه سهیل را از پیش رو برداشت. امیران اسپورت و دنیای ورزش با این پیروزی حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کردند.

از گروه هشتم، تیم انصار در یک بازی جذاب ۴ بر ۲ یاران عطایی را شکست داد و تیم شهید محمد مهدی لطفی ۱۲ بر یک میلاد نور را برد. در این گروه انصار و شهید محمد مهدی لطفی ۴ امتیازی هستند و تیم یاران عطایی با ۳ امتیاز در تعقیب ۲ تیم بالاتر از خود است اما میلاد نور دیگر شانسی برای صعود ندارد.

در ادامه این مسابقات و در آغاز دور سوم مرحله گروهی امشب از گروه یک تیم‌های شهید مهدی طهماسبی با شهدای نیروگاه و جوانان آپکو پارس با میثاق روبرو می‌شوند. تیم جوانان آپکو پارس نیز در صورت شکست تیم شهدای نیروگاه و برد پر گل خود مقابل میثاقی که شانسی برای صعود ندارد می‌تواند به عنوان تیم دوم صعود کننده به دور بعد باشد.

در گروه یک تیم شهید طهماسبی به مرحله بعد صعود کرده و برای سرگروهی به یک تساوی نیاز دارد و تیم شهدای نیروگاه برای صعود به عنوان تیم دوم نیازمند یک تساوی است و برای سرگروهی باید مقابل تیم شهید طهماسبی پیروز باشد.

از گروه دوم تیم دلسوختگان اهل بیت(ع) برابر شایان گشت و تیم سیصد و سیزده برابر المهدی جمکران قرار خواهند گرفت. در گروه دوم تیم دلسوختگان در صدر قرار دارد و یک تساوی برای سرگروهی این تیم کافیست، تیم سیصد و سیزده شانس دوم صعود از گروه با برد مقابل المهدی‌ای که شانسی برای صعود ندارد می‌تواند به دور بعد صعود کند و تیم شایان گشت برای صعود نیاز به برد پر گل مقابل دلسوختگان دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار