ششمین اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال ساحلی کشور به منظور حضور در مسابقات جهانی روز سه شنبه در اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۶۱۲۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ 29 May 2018

به گزارش تابناک : سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: این اردو به منظور افزایش آمادگی جسمانی و مرور کارهای تاکتیکی به مدت 3 روز در زمین های ساحلی پارک ناژوان اصفهان برگزار خواهد شد.
حسن افتخاری اضافه کرد: جلسه صبح امروز(سه شنبه) شامل بدنسازی، کار با وزنه و افزایش آمادگی جسمانی در پایگاه قهرمانی اصفهان برگزارمی شود و جلسه عصر به تمرین در زمین اختصاص خواهد داشت.
او ادامه داد: طی دو روز آینده نیز تمرینات بطور فشرده تر در زمینهای ماسه ای ناژوان برگزار و کارهای تکنیکی و تاکتیکی مرور خواهد شد.
عادل شنبدی و وحید عرب زاده از بوشهر، عباس اسدزاده، شهریار حسینی، پوریا قلی پور، مسعود محسنی از مازندران، مسلم علی زلفی، میلاد حمیدی فر، امیرحسین سالمی، مهدی رزاق پور، رسول دهقانی از اصفهان، رضا کاظمی از هرمزگان و فرزاد امانی از آذربایجان غربی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
غلامحسین نیکویی از بوشهر مدیریت تیم را بر عهده دارد و نادعلی ذکائی از مازندران و مهدی قشقایی راد از اصفهان به عنوان مربی در کادرفنی تیم ملی هندبال ساحلی حضور دارند. 
کرواسی، آرژانتین و اروگوئه با ایران در مسابقات جهانی 2018 همگروه هستند، که کرواسی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی، اصلی ترین حریف کشورمان در این رقابت ها به شمار می آید.
مسابقات هندبال ساحلی جهان در مرداد امسال به میزبانی کازان روسیه برگزار می شود.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار