رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تکریم بیمار همواره یکی از اولویت های خدمت‌رسانی در مراکز درمانی است و تمام تلاش کادر درمانی مراکز این است که بیمار هیچ دغدغه‌ای جز مسائل درمانی خود نداشته باشد.
کد خبر: ۶۱۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵ 28 May 2018

به گزارش تابناک قم، ابوالفضل ایرانی خواه امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی نکویی هدایتی فرقانی گفت: این بیمارستان یکی از باسابقه‌ترین مراکز درمانی شهر است که طی سالیان متمادی توانسته است خدمات ارزشمندی را به زائرین و مجاورین شهر کریمه اهل بیت (س) ارائه دهد.

وی بیان داشت: پزشکان حاذق، پرستاران و پرسنل تلاشگر این مجموعه همواره بدون توجه به مشکلات و موانع پیش رو تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا هیچگونه خللی در مسیر خدمت‌رسانی به بیماران ایجاد نگردد و همواره مهم‌ترین دغدغه و هدف خود را رسیدگی به مشکلات بیماران قرار می‌دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: تکریم بیمار همواره یکی از اولویت‌های خدمت‌رسانی در مراکز درمانی است و تمام تلاش کادر درمانی مراکز این است که بیمار هیچ دغدغه‌ای جز مسائل درمانی خود نداشته باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی بهینه برای خدمت‌رسانی مطلوب عنوان داشت: مراکز آموزشی درمانی استان باید با توجه به اصل مدیریت صحیح منابع بتوانند در شرایط مختلف بهترین تصمیمات را برای رفاه و آسایش ارائه‌دهندگان و گیرندگان خدمت اتخاذ کنند.

ایرانی خواه با اشاره حمایت مقام معظم رهبری از اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور گفت: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجرای طرح تحول نظام سلامت است که توانسته با ایجاد دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی رضایتمندی مطلوبی را در بین مردم ایجاد کند.

وی در ادامه افزود: با بازنگری‌های صورت گرفته در این طرح اشکالات اجرایی که در برخی از قسمت‌های آن وجود داشته است در حال برطرف شدن است و بدون شک با رفع آن‌ها میزان رضایتمندی مردم نیز از آن بالاتر خواهد رفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به برنامه‌های آموزش محور در دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت های اصلی در حوزه پزشکی توجه به آموزش پزشکی است که امیدواریم با توجه به وجود اساتید برجسته و مجربی که در دانشگاه مشغول فعالیت هستند بتوانیم در راستای گسترش پذیرش و تربیت متخصص در رشته‌های مختلف پزشکی و موردنیاز استان گام برداشته و عقب‌ماندگی‌های استان در حوزه آموزش پزشکی را نیز جبران کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های آموزشی و درمانی بیمارستان نکویی گفت: یکی از تخصص‌هایی که به دنبال اخذ مجوز پذیرش و تربیت متخصص در آن هستیم رشته زنان و زایمان است که مراحل کارشناسی اولیه آن صورت گرفته و این بیمارستان هم به عنوان مرکز آموزشی در این زمینه به وزارت متبوع معرفی شده است و امیدواریم با تأیید و موافقت وزارت بهداشت به زودی شاهد راه اندازی این رشته در استان باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار