کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بارش های رگباری به همراه رعد و برق از سه شنبه عصر بیشتر مناطق استان را فرا می گیرد.
کد خبر: ۶۱۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 28 May 2018

به گزارش تابناک : فاطمه زهرا سیدان روز دوشنبه افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر تشدید جو ناپایدار در استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته است.
وی با بیان اینکه برای بعداز ظهر امروز دوشنبه افزایش ابر و احتمال بارش‌ رگباری پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در بیشتر نقاط استان شاهد وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش های رگباری بهاری خواهیم بود.
وی ادامه داد: احتمال بارش تگرگ نیز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه وجود دارد.
سیدان با اشاره به اینکه گرد و خاک تا فردا در آسمان استان وجود دارد، تصریح کرد: امروز و فردا با توجه به وزش باد در جنوب سمنان، احتمال وزش باد و گرد و خاک در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی استان وجود دارد.
سیدان با بیان اینکه دمای هوا در شبانه روز آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، اظهار کرد: گرمترین نقطه استان، چوپانان با 36 درجه و خُنکترین بویین و میاندشت با 6 درجه سانتیگراد در 24 ساعت آینده پیش بینی می شود.
وی بیشینه دمای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت آینده را 32 درجه و کمینه را 19 درجه سانتیگراد اعلام کرد.
وی همچنین با اشاره به بارش های پراکنده در شب گذشته در برخی نقاط استان گفت: میزان این بارندگی ها کمتر از 2 میلیمتر بود.
هوای کلانشهر اصفهان برای روز سه شنبه، کمی ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و گرد و خاک، در بعداز ظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و روز چهارشنبه، قسمتی ابری، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید، در بعداز ظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پیش بینی شده است.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار