کد خبر: ۶۱۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 28 May 2018
 رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بویراحمد گفت: در ماه مبارک رمضان ۵ تیم خودرویی و پیاده ثابت و سیار درسطح شهر یاسوج جهت مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی اقدام به گشت زنی می‌کنند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام کمال فتاح‌زاده، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بویراحمد روز گذشته، ۶ خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با هماهنگی که با مقام محترم قضایی شده، افرادی را که دست به چنین اقداماتی بزنند به دستگاه قضایی جهت تعیین تکلیف معرفی خواهند شد.
وی افزود: بجهت احترام به حقوق شهروندان و مؤمنین و پیشگیری از هتک حرمت در ماه مبارک رمضان و روزه خواری درملاعام، از قبل تذکرات لازم با هماهنگی دستگاه قضایی به صنوف اغذیه فروش و بستنی فروشی‌ها داده شده است.
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بویراحمد اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان ۵ تیم خودرویی و پیاده ثابت و سیار در سطح شهر یاسوج جهت مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و تامین امنیت شهروندان و جلوگیری از تظاهر به روزه خواری اقدام به گشت‌زنی می‌کنند.
 حجت‌الاسلام فتاح‌زاده بیان کرد: با هماهنگی‌ای که  با مقام محترم قضایی  شده، افرادی  را که دست به چنین اقداماتی بزنند به دستگاه قضایی جهت تعیین تکلیف معرفی خواهند شد.
 وی در پایان با اشاره به حضور گشت‌های روزانه درسطح شهر و همکاری با پلیس امنیت اخلاقی، از شهروندان خواست جهت گزارش تخلفات با شماره ۰۷۴۳۳۲۲۰۷۱۶ ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار