هاشم شیرازیان :
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، از مساعدت ۴۸۰ میلیون ریالی ستادعالی به کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 28 May 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: با توجه به ضرورت ثبت اطلاعات کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد، ٢٤٠ باب کانون در مرحله نخست موفق به ثبت اطلاعات کانون خود در این سامانه شدند.

وی افزود: ستادعالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، به منظور حمایت از کانون های ثبت شده در سامانه، مبلغ ٤٨٠ میلیون ریال به ٢٤٠ باب کانون پرداخت کرد که سهم هر کانون مبلغ دو میلیون ریال می شود.

شیرازیان، با اشاره به اینکه در فاز دوم، کانون های فرهنگی و هنری باید اطلاعات اعضای کانون خود را در سامانه ثبت کنند، اظهارداشت: هر کانونی که موفق به ثبت اعضای خود شود هم مبلغ دو میلیون ریال اعتبار دریافت می کند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با اشاره به فعالیت ٣٦٢ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان از ثبت اطلاعات حدود ٣١٠ کانون در سامانه بچه های مسجد (https://bachehayemasjed.ir/) خبر داد و افزود: با توجه به اینکه پس از این اختصاص اعتبارات کانون ها منوط به ثبت فعالیت ها در این سامانه است، مدیران کانون ها هرچه سریع تر نسبت به ثبت اطلاعات کانون و اعضای خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار