رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی :
رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی گفت: فروش مکمل‌های ورزشی در باشگاه ها تخلف محض بوده و با آن برخورد می‌شود.
کد خبر: ۶۱۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ 27 May 2018

به گزارش تابناک رضوی، محمدرضا گلدوزیان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد:فروش انواع مختلف مکمل‌های ورزشی در باشگاه ها تخلف بوده و با افراد متخلف در این حوزه مطابق قانون برخورد می‌شود.

وی افزود: تلاش‌ زیادی کردیم تا با فروش این مکمل‌ها در باشگاه ها مقابله کنیم، اما تا خود ورزشکاران آگاهی لازم را نداشته باشند، به هیچ عنوان نمی‌توان فروش مکمل‌های غیرمجاز را ریشه‌کن کرد.

رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی تصریح کرد: اولین و تأثیرگذارترین فرد بر روی هر ورزشکار، قطعا مربی اوست و اگر مربی به شاخصه‌های سلامت ورزشکاران و رعایت موارد قانونی و اخلاقی اهمیت بدهد، قطعا می‌توان به گسترش سلامت در اماکن ورزشی امیدوار بود.

گلدوزیان با تاکید بر اینکه افراد فعال در باشگاه های ورزشی باید زیرپوششبیمه ورزشی باشند گفت: تنهاضامن و حمایت کننده از مدیران باشگاه‌های ورزشی در برابر حوادثی که برای ورزشکاران در باشگاه‌ها به وجود می‌آید، بیمه ورزشی است.

وی در ادامه بیان کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده همه باشگاه های خصوصی و دولتی خراسان رضوی در طرح ویژه ای که از روز شنبه آغاز شده مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این طرح اماکن فاقدمجوز، صدور کارت عضویت خدمات درمانی، بررسی وضعیت بهداشتی و عرضه مکمل های ورزشی مورد نظارت بازرسان قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار