نصیر ملت معتقد است مسئولان استانی و شهری اصفهان با هماهنگی‌هایی که با یکدیگر دارند می‌خواهند هرچه زودتر مشکل ورودی‌های شهر اصفهان که در بین مسافران جایگاه تاریخی و فرهنگی دارد هرچه زودتر برطرف شود.
کد خبر: ۶۱۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 27 May 2018

به گزارش تابناک : نصیر ملت، عضو شورای شهر اصفهان در مورد وضعیت کنونی ورودی‌های شهر اصفهان که مدت‌ها است مورد انتقاد شهروندان و برخی منتقدان قرار دارد، گفت: «باتوجه به مسیر ورود گردشگران خارجی و ایرانی به داخل شهر اصفهان، ورودی‌های شهر در شان شخصیت و فرهنگ مردم و شهر تاریخی اصفهان نیست که در این مورد در جریان تصویب لایحه بودجه سال 97 برای هزینه‌هایی که می‌تواند این بحران را برطرف کند پیش‌بینی‌هایی داشته‌ایم.»

وی ادامه داد: «در مسیر فرودگاه تا داخل شهر پروژه‌ای در دست احداث است که «محور تشریفات» نام دارد. محور تشریفات قرار است در سایر ورودی‌های شهر اصفهان مانند ورودی شمال و جنوب شهر احداث شود زیرا ورودی‌های شهر احتیاج به ساخت و ساز‌های مدرن دارند. لازم به ذکر است که این پروژه برای ساخت در اولویت کار شهرداری قرار دارد.»

این نماینده شورای شهر اصفهان با اشاره به همکاری دیگر مسئولان استان در مورد بازسازی ورودی‌های شهر اصفهان اضافه کرد: «بحث ورودی‌های شهر اصفهان به دلیل چالش‌های موجود موضوع مفصلی است که در یک مصاحبه نمی‌توان به آن پرداخت. برای حل این مشکل هم مقامات شهری که به‌نوعی مسئولیت این چالش با آنها است، تصمیم به بهبود وضعیت دارند و در مقابل هم مقامات استانی می‌خواهند این نابسامانی پایان بگیرد و برای این کار بین این دو جبهه هماهنگی‌هایی وجود دارد.»

ملت در پایان گفت: «اصفهان در میان گردشگران خارجی و داخلی جایگاه خاصی دارد و برای بهتر کردن چهره شهر باید مسیر را به نوعی مهندسی کنیم که یک مسافر وقتی پای خود را به اصفهان گذاشت از همان ابتدا از سفر خود لذت ببرد.»

 

 

منبع : شهردار آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار