سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: هدف ما این است که یک تیم خوب جمع کنیم و در نهایت عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوریم.
کد خبر: ۶۱۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 27 May 2018

به گزارش تابناک : درباره شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند و خریدهای این فصل این تیم اظهار داشت: بعد از پایان فصل گذشته لیگ برتر حدود یک ماه مذاکراتی با من انجام شد و در نهایت تصمیم گرفتم در خدمت باشگاه گیتی‌پسند باشم.

وی ادامه داد: هدف ما این است که امسال یک تیم خوب جمع کنیم و در پایان عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال را به دست آوریم. بنا بر این نیست که اگر گیتی‌پسند قهرمان نشد، بگوییم تیم کارش را درست انجام نداده است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: تقریباً همه بازیکنانی که اولویت نخست من بودند، جذب شدند. در ضمن چند بازیکن از فصل گذشته در تیم حضور دارند و چند بازیکن هم از تیم امید به تیم اصلی ملحق شده‌اند.

لک گفت: امیدوارم مسئولان فدراسیون راه‌کاری پیدا کنند و شرایطی برای کسانی که در فوتسال سرمایه‌گذاری می‌کنند  ایجاد کنند تا به این راحتی تیمی از لیگ برتر خارج نشود تا فوتسال ما بتواند به پویایی خودش ادامه دهد.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ رفتاری یک تیم خوب داشته باشیم و همان تیمی باشیم که مردم اصفهان و هواداران گیتی‌پسند انتظارش را دارند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار