تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) و دانشگاه ژنو امضا شد.
کد خبر: ۶۱۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 26 May 2018

به گزارش تابناک : در نشست مشترک هیأت دانشگاهی سوئیسی با همراهی پروفسور الکساندر حجازی و پروفسور سیلویا نائف از دانشگاه ژنو با هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، دو طرف با معرفی توانمندی ها و ظرفیت های آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه خود، توافقاتی را در قالب تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه به امضا رساندند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: با بیان اینکه در این تفاهم نامه مقرر شده است دو دانشگاه در زمینه های آموزشی ، پژوهشی ، تبادل دانشجو، پژوهشگر و هیأت علمی و فرصت های مطالعاتی همکاری کنند افزود: گردهمایی های علمی مشترک، همکاری در مجلات و کتب علمی، زمینه سازی برای برگزاری دوره‌ها و کارگاه های مشترک و همکاری در زمینه ایجاد و توسعه پارک های علم و فناوری و تجاری­ سازی دانش های نوین از دیگر موارد این تفاهم نامه است.
احمد آذین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با داشتن رشته های مهمی در شاخه علوم انسانی، روان شناسی، زبان های خارجی، کشاورزی، دندانپزشکی، فنی و مهندسی و معماری و علوم پایه از شاخص ترین دانشگاه های کشور است .
این دانشگاه در حوزه فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی در چارچوب راهبردهای مدیریتی سازمان مرکزی دانشگاه، آمادگی همکاری های مشترک را دارد.
در پایان این نشست از سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) هدایایی از صنایع دستی اصفهان به رسم یادبود به هیأت سوئیسی اهدا شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) تاسیس 1366 دارای بيش از350 عضو هيات علمي تمام وقت و حدود 20 هزار دانشجو مشغول به تحصیل در مقاطع دکترای تخصصی ، دکترای حرفه ای ، کارشناسی ارشد ، کارشناسی وکاردانی است.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار