معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری ویژه برنامه باغ غدیر اصفهان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳ 24 May 2018

به گزارش تابناک : مرتضی رشیدی گفت: ویژه برنامه باغ غدیر با هدف پایش وبهبود سلامت شهروندان در ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

وی ایام ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت در رابطه با اجرای برنامه های سلامت محور عنوان کرده و گفت: با توجه به اهمیت موضوع سلامت به ویژه سلامت جسمی در ماه مبارک رمضان وهمینطور فرصت پرغنیمتی که در شبهای ماه مبارک رمضان وجود دارد ویژه برنامه ای شاد ومهیج به مدت ۹ شب از سوم تا یازدهم خرداد ماه در محل باغ غدیر برگزار خواهد شد.

رشیدی به ابعاد اجرایی این برنامه اشاره کرده وگفت: این ویژه برنامه در سه بخش اجرا خواهد شد که در بخش اول در قالب غرفه های نمایشگاهی ارائه مطالب آموزشی و خدمات مشاوره ای وسلامت محور توسط تعدادی ازسمن ها و انجمن های مردمی پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: در بخش دیگر این ویژه برنامه ایجاد فضای شاد و مهیج در راستای هم نشینی خانواده ها وبه منظور انتقال پیام های سلامت محور در قالب اجرای برنامه های نمایشی، اسندآپ و جنگ توسط هنرمندان اصفهانی اجرایی خواهد شد.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان برگزاری مسابقه آشپزی را سومین بخش این ویژه برنامه عنوان کرده واظهار داشت: در هر شب از برگزاری این ویژه برنامه چهار خانواده با انتخاب و طبخ غذاهای بومی ومحلی و دارای ارزش غذایی بالا به رقابت خواهند پرداخت و در پایان نیز خانواده های منتخب از دیدگاه داوران مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

 

 

منبع : روزنامه نصف جهان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار