مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمان تشکیل شده است گفت: این ستاد از هفته آینده کار اجرایی خود را آغاز می‌کند.
کد خبر: ۶۱۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ 24 May 2018

مهدی صدفی امروز صبح در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به‌عنوان یکی از رخدادهای مهم قرن هستیم اظهارداشت: لازم است که در سال جاری بیان دست‌آوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف انجام شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی را تبلیغ می‌کند و باید هوشمندانه این توطئه دشمن را خنثی کرد گفت: کارنامه نظام اسلامی کارنامه روشن و مثبتی است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه امروز ستاد و شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمان تشکیل می‌شود افزود: در سطح کشور این شورا با ریاست آیت‌الله جنتی و حضور وزرا و فرماندهان نظامی و انتظامی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان ریاست شورا برعهده نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان است که در حکمی از سوی آیت‌الله جنتی معرفی شده است عنوان کرد: این شورا در مجموع 20 عضو دارد که تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان، فرماندهان نظامی و انتظامی، شهردار و فرماندار کرمان، رئیس کل دادگستری از جمله اعضای این شورا در استان هستند.

صدفی با بیان اینکه مشابه این شورا در سطح شهرستان‌ها نیز با ریاست ائمه جمعه با حکم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان تشکیل می‌شود افزود: زیرمجموعه این شورا ستاد هماهنگی و اجرایی به دبیری رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان است.

وی افزود: ذیل ستاد هماهنگی و اجرایی شورا نیز 12 کارگروه تخصصی تشکیل می‌شود که از اهداف مشترک آنها تولید پیام و محتوای مورد نیاز برای رسانه‌ها، خطبا، مبلغان و سخنوران و همچنین برگزاری نشست‌های تخصصی با نخبگان و صاحب‌نظران است بیان کرد:

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه این ستاد از هفته آینده کار اجرایی خود را آغاز و برنامه‌های آن معطوف به ایام‌الله دهه فجر نیست گفت: شعار چهلمین سالگرد "افتخار به گذشته و امید به آینده" است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار