رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان از مرمت و بازگشایی سالن تنیس روی میز ورزشگاه تختی تا ابتدای تیرماه خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 23 May 2018

به گزارش تابناک : درباره آغاز عملیات بازسازی سالن تنیس روی میز ورزشگاه تختی اظهار داشت: این سالن جزء قدیمی‌ترین سالن‌های استان اصفهان و از جمله قدیمی‌ترین سالن‌های تنیس روی میز کشور است که با تصمیم درست اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، پس از چندین سال که در اختیار رشته دیگری بود به خانواده تنیس روی میز بازگردانده شد.

وی افزود: مرمت و بازسازی این سالن به تصویب هیئت رئیسه هیئت تنیس روی میز استان اصفهان رسید و با توجه به موقعیت جغرافیایی آن که در مرکز شهر قرار دارد، با اولویت استفاده بانوان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: حدود 150 میلیون تومان بودجه برای بازسازی این سالن در نظر گرفته‌ایم و سعی می‌کنیم آن را تا اول تیرماه به بهره‌برداری برسانیم. این سالن ظرفیت 6 میز تنیس را دارد.

تکابی ادامه داد: کل این هزینه توسط هیئت تنیس روی میز استان اصفهان تأمین شده است و با صلاحدید اداره‌کل ورزش و جوانان استان و با رعایت ضوابط ماده 88 و به صورت BOT در اختیار هیئت تنیس روی میز استان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این سالن استاندارد مسابقاتی ندارد و مخصوص تمرین است، اما به دلیل موقعیت جغرافیایی و قدمت برای خانواده تنیس روی میز اصفهان بسیار ارزشمند است.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در مورد سایر برنامه‌های این هیئت اظهار داشت: با همکاری معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، در بخش آقایان جام مولای عرشیان و در بخش بانوان جام بانوی قدسیان حضور داریم و تعامل خوبی با این سازمان داریم. همچنین دیدار فینال لیگ برتر مردان استان اصفهان بین تیم‌های نامی نو اصفهان و توکا فولاد را تا یک ماه آینده برگزار می‌کنیم و منتظر بازشگت نوشاد عالمیان و افشین نوروزی 2 ملی‌پوش این 2 تیم هستیم تا با بسته شدن پرونده فصل 96-97 لیگ استان، فصل 97-98 این مسابقات را آغاز کنیم.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار