سام قریبیان بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما پسر فرامزر قریبیان دلایل خداحافظی پدرش از سینما را بازگو کرد.
کد خبر: ۶۰۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ 22 May 2018

به گزارش تابناک : سام قریبیان پسر فرامزر قریبیان دلایل خداحافظی پدرش از سینما را بازگو کرد.سام قریبیان پسر فرامرز قربیان با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:

 

My Dad: Winning the Best Actor Award at Moscow International Film Festival

 

فرامرز قریبیان پس از برنده شدن جایزه بهترین بازیگر Actorفستیوال فیلم مسکو برای فیلم رقص در غبار اصغر فرهادی، در کنار رقبایی چون جک نیکلسون برای فیلم درباره اشمیت ( که برایش کاندید اسکار هم شد) و مکس فون سیدو برای فیلم ایتالیایی بیخوابی.

 

آن موقع جوایز بین المللی بازیگری در داخل ایران مورد توجه قرار نمی گرفت. اهدا کننده جایزه به آقای قریبیان هم بازیگر زن محبوب دوران کودکی ایشان جینا لولو بریجیدا بود که در فیلم بند باز (یکی از محبوب ترین فیلم های پدرم) مقابل برت لنکستر و تونی کرتیس ایفای نقش می کرد.عکس بلافاصله پس از دریافت جایزه در مسکو گرفته شده.جایزه بهترین بازیگر زن هم به فانی آردان هنرپیشه معروف فرانسوی رسید.

 

پ.ن: ایشون دائم به من میگن از زمانی که سینما Cinema رو بوسیدن و گذاشتن کنار ( ٤ سالی میشه که غیر رسمی خداحافظی کردن) احساس آرامش و راحتی میکنن و اعصابشون راحت تره. چقدر بده که بعد از ٥٣ سال زحمت، آدم همچین حسی بهش دست بده که اگه حرفه مورد علاقه اش رو ترک کنه، برای آرامشش بهتره! به امید آشتی ایشون با سینما.

 

 

 

 

منبع : رکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار