تجهیزات جدید سیستم‌های انتقا ل( POTN ) در مخابرات يزد مورد بهره‌برداري قرار گرفت تا براساس آن مخابرات منطقه یزد اولین استانی باشد که امکان تامین پهنای باند 100 گیگ برای مشترکینش را فراهم كرده باشد.
کد خبر: ۶۰۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵ 22 May 2018

تجهیزات جدید سیستم‌های انتقال( POTN ) شهر یزد با حضور «مهدي مقوم» مدیر مخابرات منطقه یزد و جمعی از مسئولان مخابرات و نمایندگان شرکت نوکیا(دفتر ایران) راه‌اندازی شد. 

امكان افزايش 10 برابري ظرفیت پهنای باند استان يزد با بهره‌برداري از تجهیزات جدید سیستم‌های انتقال ( POTN ) تا 10 برابر ظرفیت فعلی افزایش خواهد یافت. 

«مهدي مقوم» مدیر مخابرات منطقه یزد در جريان بهره‌برداري از اين طرح، گزارشی از اجرای آن در استان ارائه كرد و گفت: این طرح ه شامل111 ایستگاه در استان و در 138 مسیر است که از ابتدای بهمن ماه سال 96 آغاز شده است . 

وی افزود: در فاز یک این طرح،  مراحل نصب، راه اندازی و آزمایش و تحویل 38 ایستگاه در سطح شهرستان یزد انجام شده و بستر انتقال بسیار خوبی برای توسعه شبکه‌های ارتباطی از جمله تلفن ثابت، تلفن همراه و دیتا در شهر یزد فراهم شده است. 

مقوم در این مراسم از پیشرفت طرح ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم تجهیزات یدکی مورد نیاز طرح نيز در سریع‌ترین زمان ممکن تامین شود. 

يادآور مي‌شود؛ روز گذشته آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در ديدار جمعي از مديران مخابرات يزد كه به مناسبت هفته ارتباطات و روز جهانی مخابرات برگزار شد، ضمن تبریک هفته ارتباطات و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، خدمت به بندگان خدا را يكي از با ارزشترين كارها دانست و افزود :خوشبختانه مخابرات استان يزد يكي از دستگاه‌هاي خوب و زبانزد استان در ارائه خدمت به مردم استان است. 

وي همچنین بر لزوم نوآوری در علم و فناوری تاکید کرد و از مجموعه کارکنان مخابرات خواست که بر پایه تفکر و تلاش پله‌هاي رشد روز افزون ميهن اسلامي را فراهم آورند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار