مدیر فرهنگسرای پایداری اصفهان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های رویدادی به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر در شهر اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ 22 May 2018

به گزارش تابناک : سعید صرامی، مدیر فرهنگسرای پایداری اصفهان با تشریح برنامه‌های فرهنگسرای پایداری اصفهان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: اجرای موسیقی و مارش‌های نظامی نیز از دیگر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در گذر فرهنگی چهارباغ است.

 

وی افزود: همچنین در پایان این برنامه هنرمندانی با لباس رزمندگان دفاع مقدس وارد گذر فرانگی چهار باغ شده و گل که نماد صلح و دوستی است و نشانگر صلح‌طلبی ایرانیان است و پلاک شهدای عملیات بیت‌المقدس  بین مردم توزیع خواهند کرد تا شهروندان نیز با آرمان شهدا تجدید میثاق کرده و در راستای اهداف آنان همدل شوند.

 

مدیر فرهنگسرای پایداری اصفهان با معرفی دیگر برنامه‌های فرهنگسرای پایداری به مناسبت ایام آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: "در شصت ثانیه پیروزی" عنوان برنامه‌ای دیگر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر به شمار می‌رود.

 

وی اضافه کرد: که طی آن پادکست‌های صوتی ۶۰ ثانیه‌ای که از راویان رزمنده عملیات بیت‌المقدس تهیه شده، در تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها پخش‌ و در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد شد.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار