کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: هوای اصفهان از امروز بارانی می‌شود و شاهد رگبار پراکنده به همراه رعد و برق در نیمه غربی استان خواهیم بود.
کد خبر: ۶۰۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ 21 May 2018

به گزارش تابناک : حجت الله علی عسگریان اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی ناپایدار از بعداز ظهر امروز تا پایان هفته بر روی استان اصفهان است.

وی بیان داشت: بر این اساس برای بعدازظهر امروز افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید،‌ رگبار بهاری پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: در بعداز ظهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه با تقویت سامانه در نیمه غربی استان رگبار و رعدوبرق خواهیم داشت.

وی اعلام کرد: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر نقاط استان یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت.

علی عسگریان با اظهار اینکه از امروز تا دو روز آینده هوا کمی ابری در بعداز ظهر افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی شده است، ادامه داد: میمه و مورچه خورت، چادگان، گلپایگان،‌ فریدونشهر، و خوانسار امروز همراه با رگبار و رعد و برق و سمیرم همراه با بارش پراکنده است.

وی اضافه کرد: فردا و پس فردا هوای اصفهان، ازن سنجی، فرودگاه شهید بهشتی، کاشان، مبارکه، کبوترآباد، نجف آباد، شهرضا و زرین شهر ابری با احتمال بارش همراه است.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار