سهمیه اصفهان از لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی به یک نفر کاهش یافت.
کد خبر: ۶۰۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ 21 May 2018

به گزارش تابناک : لیست نهایی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی روسیه عصر روز گذشته توسط کارلوس کی‌روش اعلام شد و سهمیه اصفهان به یک نفر کاهش یافت.

کارلوس کی‌روش هفته گذشته لیست 35 نفره تیم ملی را اعلام کرد و 3 تن از بازیکنان شاغل در باشگاه‌های اصفهانی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده شد علی کریمی و سعید آقایی از سپاهان و رشید مظاهری از ذوب‌آهن، 3 بازیکن اصفهانی دعوت شده به اردوی تیم ملی بودند بنا به خواست سرمربی تیم ملی، علی کریمی و سعید آقایی از لیست نهایی خط خوردند تا سهمیه تیم‌های اصفهانی به یک نفر کاهش یابد.

علی کریمی با توجه به مصدومیتی که داشت حضورش در لیست 35 نفره نیز با اما و اگرهای بسیاری همراه بود و در نهایت به دلیل همین مصدومیت توسط کارلوس کی‌روش کنار گذاشته شد و با خط خوردن سعید آقایی سپاهان هر 2 نماینده‌اش در لیست تیم ملی را از دست داد. رشید مظاهری اما که تنها دعوت شده از تیم ذوب‌آهن در لیست 35 نفره بود، موفق شد در چند روز گذشته در اردوی تیم ملی، نظر کی‌روش را جلب کرده و در لیست نهایی برای اعزام به جام جهانی قرار گرفته و راهی روسیه شود. به این ترتیب مظاهری تنها نماینده فوتبال اصفهان در تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار