رئیس گروه پیش بینی هواشناسی ایلام گفت: توده بارشی جدید سه شنبه وارد استان می شود و انتظار داریم از روزهای سه شنبه و چهارشنبه در ساعاتی از روز بارندگی های در آسمان استان رخ دهد نوع این بارش ها به صورت رگباری و رعد و برق خواهد بود.
کد خبر: ۶۰۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 21 May 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛مجتبی میهن پرست اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون شهرستان ایوان با ۷۱۴.۵ میلیمتر بارندگی رکورددار بارندگی های بهاری است و بر اساس پیش بینی کارشناسان با توجه به بارش های بهاری امسال تابستان خنک تر از دو سال گذشته خواهد بود.

وی اظهار داشت: بر طبق برآورد و پیش بینی ها حاکی از آن است که نسبت به سال گذشته تابستان امسال خنک تر است و این دلیل بر این نیست که در تابستان گرما ی هوا را نداشته باشیم بلکه نسبت به سال گذشته خنک تر است.

وی افزود: توده بارشی جدید سه شنبه وارد استان می شود و انتظار داریم از روزهای سه شنبه و چهارشنبه در ساعاتی از روز بارندگی های در آسمان استان رخ دهد نوع این بارش ها به صورت رگباری و رعد و برق خواهد بود.

میهن پرست اضافه کرد: همچنین در روز دوشنبه و سه شنبه سرعت باد گاهی افزایش خواهد یافت و به مقادیر قابل توجه خواهد رسید.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان تصریح کرد: از اول سال زراعی تاکنون بیشترین بارندگی در شهرستان ایوان با ۷۱۴.۵ میلیمتر و کمترین بارندگی در شهرستان مهران با ۱۵۸.۲ میلیمتر رخ داده است.

وی افزود: همچنین در شهر ایلام نسبت به بلند مدت ۱۱ درصد و نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد افزایش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار