معاون عمرانی استانداری خوزستان خبر داد:
معاون عمرانی استانداری خوزستان، گفت: پنج میلیارد تومان اعتبار برای مراحل اولیه ساخت باغ موزه دفاع مقدس خوزستان اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۶۰۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷ 20 May 2018

فرامند هاشمی زاده، در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که شامگاه امروز در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره پیگیری اخذ مجوز کمیسیون ماده ۲۳ اظهار کرد: پیگیری واگذاری انشعابات آب، برق، گاز و مخابرات باغ موزه دفاع مقدس خوزستان انجام و بالغ بر پنج میلیارد تومان اعتبار برای مراحل اولیه آن مصوب شد.

به گزارش"تابناک" وی با اشاره به پیگیری برق رسانی به یادمان طلائیه بیان کرد: احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس و مرکز شهدای گمنام در سوسنگرد نیز با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

همچنین در این جلسه، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و دبیر کمیته زنان راهیان نور خوزستان گفت: سال گذشته برگزاری هشت جلسه در راستای اهداف این کمیته، برگزاری همایش زنان پیشکسوت خوزستان در دوران دفاع مقدس، برگزاری چهار کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی برای دستگاه های اجرایی و نویسندگان منتخب زن، برگزاری همایش زن در اندیشه امام خمینی، در دستور کار کمیته قرار گرفت.

سیده فرانک موسوی افزود: همچنین تشکیل کمیته گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اجرای ۱۰۰ برنامه در استان، برگزاری جلسه نقد و بررسی آثار حوزه زنان در دفاع مقدس، حمایت از تولید آثار ادبی کودک و زنان، پیگیری اجرای طرح پژوهشی نقش زنان در وفاق و وحدت دفاع مقدس، حمایت و مشارکت در برنامه های فرهنگی و هنری، گرامیداشت هفته حجاب و عفاف، حضور فعال در همایش اسوه های صبر و مقاومت به مناسبت هفته زن نیز از دیگر برنامه های کمیته راهیان نور خوزستان بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار