معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه را 27 درصد عنوان و تاکید کرد: توقع ما از پیمانکار پروژه بسیار بیش از این میزان است که امیدواریم در ادامه اجرای این برج، شاهد تسریع در روند عملیات اجرایی باشیم.وی گفت: فاز اول برج هنر ایلام با قراردادی ۱۸ ماهه در حال ساخت است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری مرحله اسکلت و سقف به پایان برسد.
کد خبر: ۶۰۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ 20 May 2018

به گزارش تابناک ایلام، احمد کرمی در نشست پیگیری روند اجرای پروژه برج هنر با بیان اینکه یکی از خاص‌ترین پروژه‌هایی که در موضوع بازآفرینی شهری در استان تعریف شده برج هنر است که با مساعدت‌ها و پیگیری‌های استاندار با کوچک‌ترین مشکل مالی روبرو نشده است، اظهار داشت: انتظار داریم با تدوین یک برنامه زمان بندی دقیق و هفتگی، عقب ماندگی‌های اجرای پروژه تا پیش از دهه فجر امسال جبران شود.

وی، معماری برج هنر اسلامی شهر ایلام را منحصر به فرد و بر گرفته از طبیعت و پیشینه تاریخی استان ایلام اعلام و اظهار کرد: این برج در زمینی به مساحت 1550 متر مربع در 8 طبقه ساخته خواهد شد که تاکنون دو طبقه از هشت طبقه این برج ساخته شده و از این پس نیز پیمانکار باید هر 35 روز یک سقف را اجرا کند.

کرمی، میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه را 27 درصد عنوان و تاکید کرد: توقع ما از پیمانکار پروژه بسیار بیش از این میزان است که امیدواریم در ادامه اجرای این برج، شاهد تسریع در روند عملیات اجرایی باشیم.وی گفت: فاز اول برج هنر ایلام با قراردادی ۱۸ ماهه در حال ساخت است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری مرحله اسکلت و سقف به پایان برسد.

وی، ادامه داد: مساحت برج هنر اسلامی شهر ایلام ۸ هزار متر مربع و شامل نگارخانه، کارگاه تجسمی، سالن خلق آثار، بازار غرفه تولیدات فرهنگی هنری، استودیو ضبط، سالن نمایش و تمرینات، سالن کنفرانس، سالن نمایش، سالن تئاتر، سالن سینما، سالن اجتماعات و نمازخانه بوده و چهار ورودی خواهد داشت.

کرمی، محل ساخت این برج عظیم هنری را میدان شهدا، خیابان شهیده ربابه کمالی جنب پارک قدیمی ملت عنوان و خاطر نشان کرد: جا نمایی این برج در این محل به لحاظ قدمت محله ، فضای سبز اطراف آن و از همه مهمتر احیاء بافت‌های فرسوده و رونق بخشی مناطق قدیمی شهر است.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار