سخنگوی شورای شهر اصفهان:
تابناک: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار سابق این شهر برای تکریم به مراسم معارفه شهردار جدید اصفهان دعوت شده بود.
کد خبر: ۶۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 12 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، ندا واشیانی پور روز یکشنبه در نشست خبری افزود: از سقائیان نژاد بصورت مکتوب برای شرکت در این مراسم دعوت شده بود و رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار جدید نیز با برقراری تماس تلفنی، از ایشان برای شرکت در این آیین دعوت کردند.

وی با بیان اینکه سقائیان نژاد شهردار سابق اصفهان به رغم دعوت در این مراسم شرکت نکرد، تصریح کرد: از لحظه ای که شهردار سابق اصفهان استیضاح شد تا روز گذشته بصورت مرتب از زحمات و تلاش های 12 ساله وی در شهر اصفهان تقدیر شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: تلاش شورای شهر این است که زحمات و خدمات سقائیان نژاد در شهر اصفهان نادیده گرفته نشود.

واشیانی پور با بیان اینکه پس از برگزاری مراسم معارفه شهردار جدید، بازار حاشیه در شهر اصفهان داغ شد، گفت: شهردار جدید اصفهان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان به فضای آرام نیاز دارد.

مراسم معارفه شهردار جدید اصفهان روز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، استاندار و جمعی از مسئولان محلی، بدون حضور سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار سابق، در تالار هنر این شهر برگزار شد.

عدم حضور سقائیان نژاد در این مراسم، انتقاد برخی از مسئولان را در پی داشت.

شورای شهر اصفهان، روز 31 خرداد امسال مهدی جمالی نژاد را با 19 رای موافق و 2 رای ممتنع به عنوان شهردار این کلانشهر انتخاب کرد.

جمالی نژاد پیش از این در سمتهای مدیر دفتر شهردار، مشاور عالی شهردار، معاون هماهنگ کننده مناطق شهرداری اصفهان در دو دوره، مدیریت امور شهری استانداری اصفهان و سرپرست روابط یین الملل شهرداری اصفهان خدمت کرده است.

معاون عمرانی استانداری اصفهان نیز در سابقه مدیریتی جمالی نژاد وجود دارد.

مهدی جمالی نژاد متولد 1348 و جوان ترین شهردار اصفهان پس از انقلاب اسلامی و دارای دکترای برنامه ریزی شهری از دانشگاه اصفهان است.

پیش از این سید مرتضی سقائیان نژاد که در اوایل خرداد امسال توسط شورای اسلامی این شهر از شهرداری برکنار شد، به مدت حدود 12 سال شهردار اصفهان بود.

سقائیان نژاد به فاصله کمی از برکناری از شهرداری اصفهان از سوی شورای اسلامی شهر قم به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.


*** تشکر از حضور حماسی مردم اصفهان در راهپیمایی روز قدس

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه از مردم این شهر بخاطر حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس تشکر کرد و گفت: مردم اصفهان با حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، بصیرت و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان به جلسه علنی این شورا در روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این جلسه پنج لایحه مورد بررسی قرار گرفت که این لوایح مربوط به آزاد سازی ملک، زمین و مغازه هایی بوده که در مسیر پروژه های جدید قرار گرفته است.

واشیانی پور گفت: این لوایح که مربوط به مناطق یک، پنج، 12 و 13 شهرداری اصفهان می باشد، تصویب شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار