رییس اداره میراث فرهنگی اهواز گفت: به مناسبت روز جهانی موزه و هفته نکوداشت میراث فرهنگی اولین جشنواره خاطرات فراموش شده خوزستان برگزار می‎شود.
کد خبر: ۶۰۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 16 May 2018

غلامرضا جلیلی‎نیا با اعلام این خبر افزود: جشنواره خاطرات فراموش‎شده به همت انجمن دوستداران میراث فرهنگی تاریانا و با همکاری اداره میراث فرهنگی اهواز چهارشنبه 26 اردیبهشت‎ماه 97 در اهواز برگزار خواهد شد.

او درخصوص این جشنواره گفت: قرار است در این برنامه شهروندان اشیاء و وسایل قدیمی‎ که در منزل و یا محل کار خود دارند و این وسایل به نحوی با خاطرات آن‎ها گره خورده است را برای ساعاتی در معرض دید مردم و بازدیدکنندگان قرار دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز افزود: در طول ساعات برگزاری این جشنواره، صاحبان آثار نیز در محل مستقر خواهند بود تا درصورت نیاز توضیحاتی را درخصوص قدمت، خاطرات و ویژگی‎های آن آثار به یادماندنی به بازدیدکنندگان ارائه دهند.

او با بیان این ‎که نخستین جشنواره "خاطرات فراموش‎شده" از ساعت 18 تا 22 در محل خانه صنایع دستی واقع در طبقه اول اداره میراث فرهنگی اهواز آماده استقبال از مهمانان است، ادامه داد: تاکنون بیش از یکصد نفر آمادگی خود را برای حضور در جشنواره و آوردن آثار و وسایل خاطره‎انگیز خود اعلام کرده‎اند.

جلیلی‎نیا با اشاره به این‎ که جشنواره خاطرات فراموش‎شده برای نخستین بار است که برگزار می‎شود از تدارک خوب اداره میراث فرهنگی اهواز وانجمن تاریانا برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره خبر داد و ابراز امیدواری کرد: استقبال خوب مردم از این رویداد، زمینه را برای برگزاری دوره‎های آتی آن فرآهم آورد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار