مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه جو ناپایدار تا بعد از ظهر امروز در نواحی شرقی استان حاکم است، از احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده در این نواحی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 13 May 2018

کوروش بهادری اظهار کرد: برقراری جو ناپایدار تا بعد از ظهر امروز در نواحی شرقی ادامه خواهد داشت و احتمال افزایش ابر و بارش پراکنده تا بعد از ظهر امروز وجود دارد.

وی با بیان اینکه از فردا تا روز پنج‌شنبه جو پایداری بر استان خوزستان حاکم است، افزود: از امروز روند افزایش روزانه یک درجه‌ای دمای هوا در خوزستان پیش‌بینی می‌شود. همچنین روز جمعه یک سامانه بارشی وارد استان خواهد شد که متعاقبا در خصوص این سامانه اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه صبح امروز دید افقی در ماهشهر به 2500 متر رسید، گفت: سرعت باد در شب گذشته کمتر از 50 کیلومتر بر ساعت بود.

بهادری با اشاره به میزان بارش‌های شب گذشته در خوزستان افزود: میزان بارش در شب گذشته در حسینیه اندیمشک 0.3 میلی‌متر، در شوش، اهواز، دهدز و ایذه 0.1 تا 0.3 بارش گزارش شده است. بیشترین میزان بارش در تاراز با 9 میلی‌متر بوده است.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز و ماهشهر با 37 درجه سانتی‌گراد و دهدز با 14 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 24 تا 38 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: هواشناسی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار