رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود:
به گزارش تابناک سمنان ،رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان شاهرود گفت: آئین استقبال از کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 عصر امروز(چهارشنبه) در شاهرود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 10 May 2018
به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «حمیدرضا حسنی» امروز و در گفت و گویی افزود: عصر امروز و از ساعت 18 تا 22 در پارک شهدای محراب شاهرود از کاروان سفیران گردشگری تبریز 2018 با اجرای موسیقی مقامی و عرضه صنایع‌دستی و سوغات استقبال می‌شود.
وی گفت: کاروان سفیران تبریز ۲۰۱۸، شامل ۱۰ اتوبوس حامل صنایع دستی مختلف و صنعتگران متعدد استان آذربایجان شرقی است که پس از حضور در شهرهای گردشگری مختلف کشور و گذر از ۱۵ استان، راهی تبریز می‌شود.
حسنی افزود: کاروان سفیران گردشگری «تبریز2018» سفر خود را با شعار «تبریز۲۰۱۸» و «حمایت از کالای ایرانی»، از ۵ اردیبهشت ماه آغاز کرده است.
کاروان سفیران گردشگری"تبریز۲۰۱۸" علاوه بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری و عرضه سوغات و صنایع‌دستی تبریز و استان آذربایجان شرقی، با اجرای برنامه توسط گروه‌های هنری و موسیقی محلی آذربایجان شرقی در جمع گردشگران و شهروندان شهر‌های مختلف، فرهنگ غنی و فولکلور (فرهنگ مردم)‌ آذربایجان را معرفی می‌کند.
این کاروان تا کنون از شهرهای زنجان، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر و قشم و سیرجان، یزد، بیرجند و مشهد عبور کرده است.
این کاروان عصر امروز و پس از حضور و اجرا در شاهرود ، فردا وارد سمنان شده و پس از عبور از ساری، رشت، آستارا، اردبیل، سرعین و مشکین‌شهر، به تبریز بازخواهد گشت.
شهر تبریز در نهمین اجلاس وزیران گردشگری و کارشناسان ارشد کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در دی ماه 1394 به عنوان پایتخت کشورهای اسلامی در سال 2018 برگزیده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار