رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: مسوولان کشور جلسات متعددی برگزار کردند و از مدیر تلگرام خواستند شرایطی را در رابطه با ایران بپذیرد، ولی نه تنها حاضر نشد با مقامات ایران همکاری کند، بلکه به شخصیت ملت، مباحث فرهنگی ایران و حتی مردم توهین کرد.
کد خبر: ۶۰۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳ 10 May 2018

به گزارش تابناک : موسوی لارگانی در رابطه با فیلتر تلگرام  و موضع گیری رییس جمهور در قبال آن، به  ایمنا گفت: تلگرام مشکلات زیادی را برای کشورما ایجاد کرده است؛ بین استان ها و اقوام مشکلات و بعضی چالشها ایجاد شده  که به همین فضای مجازی و تلگرام برمی گردد.
وی افزود: از جمله بحثی که در رابطه با خود اصفهان است؛ یعنی موضوع «آب» که در حال حاضر؛ برخی گروههای تلگرامی به مسئله کم آبی در استان دامن می زنند و این امر مشکلات زیادی را ایجاد می کند.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: جدای از این مباحث، پیام رسان تلگرام از نظر فرهنگی و امنیت خانواده ها نیز مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است؛ اگر به دادگاه ها، خصوصاً دادگاه خانواده مراجعه کنید متوجه می شوید که تلگرام چه ضررهایی به آرامش زندگی مردم وارد کرده است. گذشته از مسایل امنیتی و خانوادگی در بحث امنیت اقتصادی نیز، تلگرام حقیقتاً مشکلاتی ایجاد کرده است.
مدیر تلگرام اهانت کرد
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: مسولان کشور جلسات متعددی برگزار کردند و از مدیر تلگرام خواستند شرایطی را در رابطه با ایران بپذیرد و رعایت کند، ولی نه تنها حاضر نشده با مقامات ایران همکاری کند، بلکه به شخصیت ملت، مباحث فرهنگی ایران و حتی مردم توهین و با این کار به نوعی تفکر و روح مردم ایران را جریحه دار کرده است.
موسوی لارگانی اضافه کرد: به عنوان مثال، مدیر تلگرام برای فیلم ۳۰۰  که کاملا یک فیلم ضد ایرانی است تبلیغ کرده، اهانت‌ دیگر مدیر این پیام رسان، شیطنت در حوزه نام خلیج فارس بوده و این در حالی است که خلیج فارس یکی از خط قرمزهای ملت ایران است و برای همیشه خلیج فارس خواهد بود.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: اگر تلگرام قابل کنترل بود و می توانستیم آن را کنترل کنیم؛ البته نه اینکه افراد را کنترل کنیم، این پیام رسان می توانست به کار خود ادامه دهد.
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان اضافه کرد: در دی ماه سال پیش نیز اگر تلگرام به صورت موقت بسته نمی شد، آن اغتشاشات و برنامه ها ادامه‌دار بود و تلاش می شد به نوعی مردم را به جان یکدیگر و  نظام  بیاندازند، ولی متأسفانه در آن زمان هم مدیر تلگرام حاضر نشد هیچ همکاری با دولت و وزارت ارتباطات داشته باشد.

 

 

منبع : اصفهان امروز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار