پیشنهاد نماینده اصفهان در خصوص کمیسیون ویژه فضای مجازی در فارس بخوانید.
کد خبر: ۶۰۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 05 May 2018

به گزارش تابناک : نمایندگان استان اصفهان در صفحات مجازی خود از جلسات، تذکرات، مصاحبه‌ها و عملکردشان نوشتند که می‌توانید مشروح آن را در مجله مجازی فارس بخوانید.

حمیدرضا فولادگر در کانال پیام‌رسان ایتای خود تصاویری از بازدیدش از خط‌های تولید شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا منتشر کرده و نوشته است: اگر قرار است کمیسیون ویژه فضای مجازی تشکیل شود، باید تخصصی و کارشناسی باشد نه آن که سیاسی باشد.

حجت‌الاسلام احمد سالک نیز در کانال پیام‌رسان آی‌گپ خود عکسی از حضورش در جمع عاشقان و منتظران حضرت بقیه‌الله(عج) منتشر کرد.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نیز در صفحه پیام‌رسان گپ خود با انتشار تصاویری از جلسات متعدد امروز از جلسه با دبیر کانون کامیون‌داران کشور و رئیس انجمن کامیون‌داران شهرستان فلاورجان جهت بررسی مشکلات این صنف، جلسه با رئیس سازمان اتوبوسرانی و حمل نقل شهرداری‌های شهرستان فلاورجان جهت بررسی مشکلات اتوبوسرانی شهرستان و جلسه مشترک با ابوترابی جهت آزادسازی آزادراه اصفهان _ فلاورجان و نجف آباد در فرمانداری شهرستان فلاورجان با حضور مسؤولان استان و دو شهرستان خبر داده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی نیز در پیام‌رسان گپ با انتشار تصاویری از ملاقات‌های مردمی خود با مردم گز و شاهین‌شهر و هم چنین جلسه خود با رئیس شورای شهر گز در خصوص بررسی مشکلات این شهر خبر داده است.

علی بختیار نیز در کانال تلگرامی خود از حضورش در همایش نکوداشت مقام معلم و تجلیل از اسوه فرهنگی گلپایگان، استاد جعفری خبر داده و به همین مناسبت نیز دلنوشته‌ای را برای اسوه فرهنگ شهر گلپایگان نوشته است.

 

 

 

منبع : فارس 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار