مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه ۲۰ اردیبهشت ماه آخرین مهلت ثبت نام کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد است، گفت: تا کنون بیش از ۷۰۰ کانون فرهنگی هنری از خراسان رضوی در این سامانه ثبت شده اند.
کد خبر: ۶۰۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷ 05 May 2018

به گزارش تابناک : محمد حسین عبداللهی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی و ثبت‌نام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه جامع بچه‌های مسجد از فروردین ماه سال جاری در سراسر کشور آغازشده است، گفت: هدف از اجرای این طرح، سازمان‌دهی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد و اجرای هر چه ‌بهتر و بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌های این کانون‌ها است.

 

وی با بیان اینکه ارائه خدمات بهتر به کانون‌های مساجد و اعضای آنها، ترویج سبک زندگی اسلامی و تشویق اقشار مختلف جامعه جهت بهره‌برداری از قرآن و سنت در امورات زندگی از دیگر اهداف اجرای این طرح است، افزود: تمدید مجوز تاسیس و فعالیت کانون ها و صدور کارت عضویت در سال ۹۷ منوط به ثبت کانون و اعضای آن در سامانه یاده شده می باشد.

 

عبداللهی ادامه داد:در رویکرد جدید و بر اساس تغییرات اعمال شده از این پس واریز سرانه و حمایت های مالی مشروط به حضور فعال کانون های مساجد در عرصه های فعالیتی و ثبت در سامانه بچه های مسجد خواهد بود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی به وجود ۱۷۵۳ کانون در سطح خراسان رضوی اشاره کرد و ادامه داد:تا کنون در خراسان رضوی بیش از ۷۰۰ کانون در سامانه بچه های مسجد ثبت شده اند و آخرین مهلت ثبت نام در این سامانه هم ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری است.

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار