شهردار:
تابناک : شهردار اصفهان گفت: پس از تغییرات اولیه، کمیته انتصابات به منظور اصلاح امور در آینده نزدیک در شهرداری اصفهان راه اندازی می شود.
کد خبر: ۶۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 11 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، مهدی جمالی نژاد افزود: ایجاد این کمیته موجب می شود تا انتخاب تمام مدیران شهرداری و شهرداران مناطق شهری براساس شایسته سالاری باشد.

وی همچنین درباره تغییرات در مدیران شهرداری اصفهان اظهار کرد: این تغییرات نسبتا گسترده است و تمام تغییرات مورد نظر در هفته های اول انجام می شود زیرا فرصت زیادی تا پایان دوره شورای اسلامی شهر اصفهان نداریم.

شهردار اصفهان با اشاره به ارائه برنامه های خود در 17 محور به شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: کلید واژه های شهرداری اصفهان اخلاق مداری و مدیریت جهادی است که یقینا با همکاری کارکنان شهرداری مدیریتی 24 ساعته را در شهر آغاز خواهیم کرد و سعی می کنیم شهرداری شیشه ای را به منصه ظهور برسانیم.

وی افزود: مسائل رفاهی برای تمام کارمندان و کارگران در اولویت اول قرار دارد و شرایطی برای آنها ایجاد می شود که بدون دغدغه به خدمت رسانی به مردم بپردازند.

جمالی نژاد درخصوص استخدام در سیستم شهرداری اصفهان نیز گفت: استخدام ها در شهرداری در قالب فراخوان های عمومی انجام می شود تا عادلانه و به دور از تبعیض باشد.

وی همچنین در مورد تغییرات مدیران رسانه ای شهرداری یادآور شد: پس از انتخاب مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان تصمیم گیری در این خصوص با مدیر جدید روابط عمومی خواهد بود.

شهردار اصفهان با اشاره به کشف پایه های کاخ جهان نما و همکاری شهرداری با میراث فرهنگی ادامه داد: تمام اقدامات توسعه شهرداری اصفهان در همکاری تنگاتنگ با میراث فرهنگی خواهد بود زیرا این دو از هم جدا نیستند و همه هدف ما توسعه و ارتقای شهر اصفهان است.

مراسم معارفه شهردار جدید اصفهان فردا ساعت 9 صبح در تالار هنر اصفهان برگزار می شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار