بنابر اعلام اورژانس 115 قم، دو نفر در حوادث جاده ای استان، جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۶۰۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 03 May 2018

 

به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی سخنگوی اورژانس قم در خصوص خدمات اورژانس در ایام نیمه شعبان، عنوان کرد: همزمان با نیمه شعبان، محورهای مواصلاتی استان قم روزهای پر ترافیکی را تجربه کرد که در این میان عوامل اورژانس 115 قم با حضور در جاده ها اقدام به خدمات رسانی کردند.

وی افزود: علاوه بر حضور اورژانس 115 قم در مسجد مقدس جمکران و خدمات رسانی به زائران، عوامل اورژانس در محورهای مواصلاتی استان نیز حضور داشته و اقدام به خدمات رسانی کردند.

فراهانی در خصوص حوادث شاخص این روزها گفت: متاسفانه در ساعت 12:50 دقیقه روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه واژگونی یک دستگاه پراید در محور قم سلفچگان منجر به مصدوم شدن هر 5 نفر سرنشینان خودرو شد که به دلیل بدحال بودن دو نفر از مصدومان، بالگرد اورژانس قم به منظور انتقال مصدومان، به پرواز در آمد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن در ساعت 22 همان روز نیز برخورد دو خودرو سنگین در محور قم ساوه، منجر به فوت یک نفر شد.

سخنگوی اورژانس 115 قم تصریح کرد: یکی دیگر از حوادث ساعت 2:10 دقیقه بامداد امروز در اتوبان تهران به سمت قم رخ داد، که سه دستگاه با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه 5 نفر مصدوم و یک آقا حدودا 35 ساله نیز جان خود را از دست داد.

فراهانی با اشاره به خدمات رسانی اورژانس در مسجد مقدس جمکران نیز گفت: با توجه به حضور مردم و زائران در این مکان مقدس، اورژانس 115 قم علاوه بر حضور در جاده ها در مسجد مقدس جمکران نیز حضور فعال داشت به گونه ای که 4 هزار و 610 نفر از خدمات رسانی سرپایی اورژانس بهره بردند.

وی تصریح کرد: همچنین طی این مدت فعالیت در مسجد مقدس جمکران 82 نفر از طریق خودروهای آمبولانس اورژانس 115 قم به بیمارستان سیار و یا بیمارستان های داخل شهر منتقل شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار