رئیس بیمارستان عاشقان ولایت خبر داد؛
رئیس بیمارستان عاشقان ولایت گفت: این بیمارستان سیار با ۵۲ تخت و بهره گیری از ۱۰۰ نیروی متخصص به صورت رایگان در جوار مسجد جمکران به مردم خدمات درمانی ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۵۹۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 01 May 2018

به گزارش تابناک قم، محمد شهیدی قبل از ظهر سه‌شنبه در حاشیه بازدید وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگاران از فعالیت بیمارستان عاشقان ولایت از روز گذشته خبر داد و بیان کرد: فعالیت این مرکز درمانی سیار با هدف ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فوریتی به زائران مسجد جمکران صورت می گیرد.

وی افزود: بیمارانی که به این مرکز درمانی مراجعه می کنند به صورت رایگان توسط پزشکان معاینه و در صورت نیاز به خدمات فوری اقدامات لازم انجام خواهد شد.

رئیس بیمارستان سیار عاشقان ولایت ادامه داد: درصورتی که برای بیمار نشود در این مرکز درمانی اقدامات لازم را انجام داد برای ارائه خدمات درمانی بهتر به مراکز درمانی مجهز تر در استان انتقال داده می شود.

شهیدی با تاکید بر اینکه بیمارستان سیار عاشقان ولایت دارای بخش های مختلف درمانی است که می تواند تا حدودی پاسخگوی بیماران باشد، تصریح کرد: بخش های پذیرش تریاژ، اتاق ویزیت، پزشک عمومی، متخصص طب اورژانس، اتاق احیا، بخش‌ های مردان و زنان، بخش مراقبت های ویژه، اتاق عمل سرپایی، آزمایشگاه و داروخانه از جمله بخش هایی است که در این مرکز درمانی سیار به زائران مهدوی به صورت رایگان خدمات ارائه می دهد.

وی از حضور ۱۰۰ نیروی متخصص از جمله متخصصان طب اورژانس، داخلی، قلب، پزشکان عمومی و پرستاران کارآزموده و توانمند در این بیمارستان خبر داد و مطرح کرد: بیمارستان نکویی، هدایتی و فرقانی نیز به عنوان مراکز درمانی معین بیمارستان سیار عاشقان ولایت در نظر گرفته شده است تا در صورت نیاز از خدمات آن‌ها بهره ببریم.

شهیدی از وجود ۵۲ تخت در بیمارستان سیار عاشقان ولایت خبر داد و گفت: این بیمارستان دارای پزشکان عمومی و متخصص، اتاق عمل، اتاق احیا، بخش مراقبت‌های ویژه و داروخانه است.

رئیس بیمارستان سیار عاشقان ولایت همچنین از استقرار ۶ دستگاه آمبولانس در کنار بیمارستان عاشقان ولایت خبر داد و گفت: در صورتی که بیماران نیازمند انتقال به بیمارستان ‌های دیگر در سطح شهر قم باشند با این آمبولانس ها منتقل می شوند.

شهیدی در بخش پایانی سخنان خویش از ارائه خدمات اورژانس هوایی توسط بالگرد خبر داد و بیان کرد اورژانس هوایی نیز به این بیمارستان سیار خدمات ارائه می ‌دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار