کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی که با حضور استاندار، معاونت هماهنگی امور اقتصادی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرکل استاندارد استان و مدیران و روسای دستگاههای اجرایی و تجاری بخش خصوصی تشکیل گردید.
کد خبر: ۵۹۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲ 28 April 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛درویشی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اظهار داشت: استانداردسازی کالا و خدمات موضوع قانونی و اساسی است که غیر قابل مذاکره است و برای صادرات اصولی و جلوگیری از تخریب بازار خارجی کالاهای داخلی باید به استاندارد توجه ویژه داشت.


درویشی افزود : استاندارد نشان اعتماد ملی است، توجه به کیفی سازی کالاهای ایرانی و استاندارد سازی کالا و خدمات برای ایجاد جو اعتماد بین مردم و بازار هدف چه داخل و چه خارج از کشور همسایه بسیار مهم است، چرا که اگر تولیدکنندگان و تجار به این مهم توجه نکنند و توجه به کیفیت و استاندارد نداشته باشند، به ارزآوری کشور لطمه جدی وارد کرده و صادرات کشور را تضعیف می کند.


در ادامه جلسه مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان به اقداماتی که سازمان ملی استاندارد برای تسهیل صادرات انجام داده از جمله مطالعات تطبیقی برای پذیرش استاندارد کشور ایران در عراق پرداختند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار