مدیر امورعشایر استان تهران با اشاره به وضعیت خشکسالی در مناطق قشلاقی (گرمسیر) گفت: آبرسانی سیار در این مناطق بسیار ضروری است.
کد خبر: ۵۹۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 28 April 2018

هاتف ممیزی روز شنبه دربازدید از مناطق قشلاقی شهرستان ورامین افزود: با توجه به کمبود آب در مناطق عشایری به ویژه در مناطق قشلاقی اجرای مناسب آبرسانی سیار بسیار ضروری است.
وی بیان کرد: عمده عشایر استان تهران در مناطق قشلاقی (گرمسیر) شهرستان های ورامین، پاکدشت، ری حضور دارند و باید آبرسانی مناسب به عشایر و دام های آنان انجام شود.
مدیر امورعشایراستان تهران خاطرنشان کرد: در مراتع ییلاقی (سردسیر) وضعیت مناسبی برای حضور عشایر وجود ندارد و امسال باید ضمن آبرسانی سیار نسبت به تامین علوفه های دامی عشایر اقدام بیشتری انجام شود.
وی یادآور شد: حدود 3 هزار خانوار عشایر در استان تهران زندگی می کنند که از طریق یک شرکت تعاونی استانی و 8 شرکت تعاونی شهرستانی خدماتی نظیر آّبرسانی سیار، توزیع آرد و علوفه های دامی دریافت می کنند.
به گفته ممیزی از نیمه دوم اردیبهشت ماه کوچ بهاره عشایر استان تهران به سمت مناطق ییلاقی آغاز خواهد شد.
مدیر امورعشایر استان تهران امروز (شنبه) با حضور در منطقه عشایری تپه وزیر سیاهکوه ورامین از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات عشایر این منطقه و نحوه اجرای آبرسانی سیار در این منطقه قرار گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار