مدیرکل ورزش و جوان خوزستان با اشاره به احداث اولین خانه تخصصی بوکس استان در اهواز، گفت: بوکس خوزستان در آینده روزهای خوبی را سپری خواهد کرد.
کد خبر: ۵۹۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ 24 April 2018

افشین حیدری اظهارکرد: طی جلسه‌ای که روز گذشته (دوشنبه) با حضور کارشناسان و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و همچنین سرپرست هیات بوکس خوزستان داشتیم، مصوب شد که اولین خانه تخصصی بوکس استان با اعتباری بالغ بر بیش از هفت میلیارد تومان در اهواز احداث شود.

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود کلنگ خانه تخصصی بوکس، نیمه دوم سال جاری به زمین زده شده است و تلاش می‌شود که در مدت دو سال به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین مصوب شد پنج سالن تخصصی بوکس در پنج شهرستان فعال در سال جاری تاسیس شود. از دیگر مصوبات این جلسه اختصاص مبلغ 400 میلیون تومان جهت تحهیز و بهسازی سالن بوکس استان واقع در ورزشگاه تختی بود و قرار شد خوابگاه این سالن به روز رسانی و به امکانات سرمایشی مجهز شود.

وی گفت: بر اساس برنامه‌های هیات بوکس استان به زودی نیز اردوهای تیم استان آغاز خواهد شد و قرار است یکی از مربیان کارکشته کشور جهت مربیگری در این اردوها و استعدادیابی به استان خوزستان سفر کند.

حیدری با بیان این‌که بوکس یکی از رشته‌های شاخص خوزستان محسوب می‌شود و از پتانسیل و ظرفیت لازم نیز برخوردار است، تاکید کرد: باتوجه به جلسه‌ای که برگزار شد، آینده بسیار روشنی پیش‌روی بوکس استان است و این رشته در آینده روزهای خوبی را سپری خواهد کرد.

برچسب ها: بوکس ، افشین حیدری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار