در مسیر آزادراه گرمسار قم
سرپرست پلیس راه استان قم از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر آزادراه گرمسار قم خبر داد. در پی این حادثه یک نفر کشته و 17 نفر نیز مصدوم شدند. علت اصلی این تصادف بی احتیاطی و عدم توجه به جلو توسط راننده اتوبوس عنوان شده است.
کد خبر: ۵۹۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 21 April 2018

به گزارش تابناک قم، صبح امروز در محور گرمسار به قم یک اتوبوس واژگون شد که در این حادثه یک نفر فوت کرد.

در خصوص این حادثه سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: در واژگونی اتوبوسی در آزادراه گرمسار-قم که ساعت ۰۴:۰۱ امروز به وقوع پیوست، ۱۷ نفر مصدوم شدند که ۱۴نفر از این مصدومین به بیمارستان های شهید بهشتی و نکویی قم اعزام شدند و از این میان وضعیت یک کودک ۳ ساله وخیم گزارش شده است و ۳ نفر از مصدومین نیز در محل درمان شدند.

دکتر شهیدی رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قم نیز در تشریح این حادثه گفت: در حدود ساعت ۴ بامداد شنبه اول اردیبهشت ماه در کیلومتر ۶۰ اتوبان گرمسار به سمت قم، یک دستگاه اتوبوس واژگون شد.

وی بیان داشت: بعد از این حادثه بلافاصله هشت دستگاه آمبولانس از سوی مرکز اورژانس ۱۱۵ قم به محل اعزام و اقدام به انتقال مصدومان کرد.

همچنین سرپرست پلیس راه استان قم علت اصلی این تصادف را بی احتیاطی و عدم توجه به جلو توسط راننده اتوبوس عنوان کرد.

مختار پناهی به رانندگان اتوبوس هشدار داد با توجه به اینکه اتوبوس‌ها در پاسگاه ها ثبت ساعت می شوند، رانندگان می‌توانند پس از رسیدن به پاسگاه های پلیس راه متوقف و استراحت کافی داشته باشند و سپس ادامه مسیر دهند در غیر این صورت به ازای هر دو ساعت رانندگی، می‌توانند 10 دقیقه استراحت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار