کد خبر: ۵۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳ 08 July 2015
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی البرز گفت: روز قدس روز اعلام انزجار ملت‌ها از استکبار جهانی است.
حجت الاسلام مهدی خضری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: روز قدس نه تنها مسلمانان بلکه تمام آزادگان جهان انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه این روز نه تنها متعلق به مسلمانان بلکه متعلق به همه آزادگان و آزاد‌اندیشان جهان است، گفت: در این روز ملت‌ها با حضور در راهپیمایی نشان می‌دهند که از استکبار به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی منزجر هستند.
وی با اشاره به این که داعش ادامه دهنده راه اسرائیل درمنطقه است، افزود: امروزه داعش عروسک خیمه‌شب‌بازی آمریکا و انگلیس و سایر مستکبرین است و این گروه تروریستی همان مسیری را در پیش گرفته که صهیونیست‌ها سال‌ها پیش  میلادی آغاز کرده‌اند.
این مسئول گفت:در واقع امروزه داعش برای انحراف افکار عمومی از فلسطین در منطقه ایجاد شده و سپر بلای رژیم صهیونیستی‌ شده است.
حجت الاسلام خضری یادآورشد: انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس از سوی امام خمینی(ره) نشان دهنده فراست و زیرکی ایشان است و امروز شاهد هستیم که این روز به نماد وحدت مسلمانان و آزادگان جهان تبدیل شده است.
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان ادامه داد: امسال شرکت درراهپیمایی  روز قدس  با توجه به تجاوزات و حوادث منطقه از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی در پایان گفت: اگر چه جبهه حق و باطل همیشه در جهان وجود دارد اما حرکت‌های اخیر در سطح منطقه اهمیت حضور مسلمانان و آزادگان در راهپیمایی روز قدس را دو چندان کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار