رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی ما از عملکرد کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران فوق العاده است و به کارش برای کسب افتخار در جام جهانی ادامه می دهد.
کد خبر: ۵۹۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ 18 April 2018

به گزارش تابناک : مهدی تاج روز چهارشنبه افزود: کی روش در تیم ملی فوتبال ایران سال های اخیر نقش اساسی در موفقیت ها و کسب افتخار داشت و همچنان به کارش ادامه خواهد داد . 
وی در خصوص برگزاری مسابقات اوراسیا در یزد اظهار کرد: مسابقات فوتبال ساحلی جام باشگاه های اوراسیا سال 2018 با حضور بهترین تیم ها و بازیکنان در سطح بالا و کیفیت عالی به میزیانی یزد برگزار شد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این رقابت در دنیا از اعتبار خیلی زیادی برخوردار است، تصریح کرد: مسابقات یادشده به نحو مناسبی و طبق مقررات جهانی با همکاری بخش های مختلف برگزار شد، امیدواریم برای سال های آینده نیز ادامه یابد. 
تاج در خصوص تیم ملی فوتبال ساحلی ایران یادآور شد: این تیم در سال های اخیر در رقابت های جهانی و آسیایی با سرمربیگری محمد حسین میرشمسی ،بهترین نتایج را گرفت و به دنبال مذاکره مجدد با او هستیم. 
وی یادآور شد: عزم جدی تمام مسوولان فدراسیون و هیات ها ارتقای فوتبال است و برای تداوم موفقیت ها و حفظ مقام و افتخار، ماموریت ها در سایه همدلی و همکاری انجام می شود. 
رئیس فدراسیون فوتبال از مسوولان استان یزد ، هیات فوتبال و باشگاه مقاومت گلساپوش یزد برای برگزاری مسابقات اوراسیا قدردانی کرد و افزود: با انجام مسابقات بین المللی در ایران شاهد توسعه همه جانبه رشته های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی و ... باشیم. 
مسابقات اوراسیا سه شنبه شب با قهرمانی تیم لوکوموتیو روسیه به پایان رسید و تیم های مقاومت گلساپوش ایران و لوانته اسپانیا دوم و سوم شدند. 
رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در یزد و شرکت در مراسم اختتامیه مسابقات یادشده امروز( چهارشنبه) در آیین افتتاح کلینیک ورزشی این استان شرکت می کند. 
استان یزد 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد. 

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار