رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز خبر داد:
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز گفت: مطالعات و تهیه سند چشم‌انداز و استراتژی توسعه شهر اهواز در حوزه اقتصاد شهری طی ماه‌های آینده انجام خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ 17 April 2018

امیر صفی‌خانی در سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (28 فروردین‌ماه) برگزار شد، با اشاره به پروژه‌های مشارکتی کلان‌شهرهای تبریز و مشهد اظهار کرد: 176 پروژه مشارکتی حاصل کار یک یا دو روزه نبوده بلکه از سال 92 شروع و تا سال 96 برداشت شده است.

وی با اشاره به تدوین سند چشم‌انداز پروژه‌های مشارکتی کرمانشاه و مشخص شدن 100 بسته پروژه‌های مشارکتی برای این شهر، بر لزوم تدوین سند چشم‌انداز پروژه‌های مشارکتی و سرمایه‌گذاری برای اهواز تاکید کرد و افزود: باید نخست جزئیات سند چشم‌انداز پروژه‌ها مشخص شود. مثلا اگر به پارک نیاز داریم باید در کدام منطقه اهواز باشد که این موضوع را سند جامع به ما نشان می‌دهد.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز گفت: مطالعات و تهیه سند چشم‌انداز و استراتژی توسعه شهر اهواز در حوزه اقتصاد شهری (CDS) طی ماه‌های آینده انجام خواهد شد تا متوجه شویم که به چه تعداد بسته‌های مشارکتی نیاز داریم.

صفی‌خانی بیان کرد: مواردی از جمله پروژه‌های مجتمع ایستگاهی مترو، نوسازی پارک حجاب، پل طبیعت و پارکینگ طبقاتی رفاه در حال انجام است که کار این پروژه‌ها در یک تا دو ماهه در کنار مطالعات انجام می‌شود اما اگر بخواهیم برنامه‌ای مدون داشته باشیم باید یک کار ساختاری و اصولی انجام شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: شهرداری اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار