رئیس پارک علم و فناوری یزد:
رئیس پارک علم و فناوری یزد گفت: شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری یزد را در برندسازی حمایت خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۹۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ 17 April 2018

داریوش پورسراجیان در نخستین گردهمایی مدیران عامل شرکت‌های فناور در سال ۹۷ با بیان اینکه پارک علم و فناوری، مجموعه‌ای است که همگی اعضای آن با یکدیگر در ارتباط هستند، اظهار داشت: نگاه بیرونی به یک شرکت به دیگر شرکت‌ها قابل تعمیم است.

وی افزود: اگر بتوانیم چند شرکت مستقر را در برندسازی حمایت کنیم، این کار رزومه ای عالی برای همه‌ شرکت‌ها خواهد بود.

پورسراجیان با تاکید بر اهمیت ارزیابی شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری بیان کرد: ما ارزیابی‌های داخل پارک را سخت و جدی اجرا می‌کنیم تا در خارج از پارک بتوانیم به دفاع بی‌چون و چرا از شرکت‌ها بپردازیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان یزد تصریح کرد: شاید در آغاز فعالیت پارک علم و فناوری یزد نگاه‌ها فقط به عملکرد رئیس و کادر اداری بود اما در حال حاضر نگاه بیرونی به شرکت‌های مستقر و رزومه آنها است.

احمدرضا فقیه خراسانی، معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری یزد نیز در این نشست با اشاره به تاثیرات فعالیت پارک علم و فناوری یزد و شرکت های مستقر در آن در چرخه ی تولید و توسعه کشور، گزارشی از فعالیت های پارک در حوزه معاونت فناوری و نوآوری ارائه کرد.

شهرام شکوهی، معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد نیز با بیان اینکه استان یزد در حوزه فناوری پیشرو است، گفت: از آغاز تاسیس پارک علم و فناوری یزد مشکل کمبود فضا برای استقرار شرکت ها در پارک وجود داشته و همواره دغدغه مدیران پارک بوده است.

وی با توضیح طرح های قابل اجرا و موانع موجود در اجرای این طرح ها، خواستار حمایت بیشتری از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری شد.

به گزارش مهر، در این نشست مسائل و مشکلات شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری از سوی مدیران این شرکت‌ها مطرح و به مسائل آنها پاسخ داده شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار