سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از افزایش ۳۱ درصدی میانگین اقامت گردشگران نوروزی استان خبر داد.
کد خبر: ۵۸۴۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 30 March 2018

به گزارش تابناک : بهروز کشاورز عصر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: مازندران با دارا بودن مواهب الهی و طبیعی، همچنان مقصد سفر گردشگران و مسافران نوروزی است.

وی افزود: از 27 اسفند تا هشتم فرودین، یک میلیون و 210 هزارو 940 نفر شب اقامت در استان ثبت شد که نشان می‌دهد حضور مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته 31 درصد رشد داشت.

کشاورز بیان کرد: با توجه به مناسب بودن وضعیت جوی در هفته دوم بیشتر خواهد شد حضور مسافران افزایش می یابد. 844 هزار تخت در استان وجود دارد که افزایش حضور 100 درصدی داریم و ظرفیت تمامی مراکز اقامتی استان تکمیل شده است.

وی گفت: مازندران ظرفیت خوبی دربحث بوم‌گردی دارد که در زمینه بوم گردی اقبال خوبی داشت و علاوه بر 72 منطقه بوم گردی استان بیش از80 پرونده نیز در این زمینه در دست بررسی داریم.

کشاورز گفت: سال گذشته با شش نمایشگاه صنایع دستی و سوغات بیش از هشت میلیارد تومان درآمد عاید استان شد که امسال با برگزاری 22 نمایشگاه در شهرستان‌ها تا کنون پنج میلیارد تومان درآمد داشت که امسال پیش بینی می‌شود بیشتر از گذشته شود.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از مناطق مختلف استان و رضایت مسافران نوروزی، شمار مسافران مقیم در استان را تا پایان هشتیم فروردین ماه بیش از هشت میلیون نفر شب اعلام کرد و گفت: گنجایش هتل‌های استان کامل تکمیل شده است.

ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران با حضور مسئولان و دبیران کمیته‌های مرتبط با امر سفر در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران مستقر است.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار